Ez év nyarától már a LIDL áruházakban is értékesít instore kommunikációs eszközöket a POS Media Célcsoport Hungary
2011 tavaszán együttműködési szerződést kötött az André Media Hungary és a POS Media Célcsoport Hungary a bevásárlókocsikon elhelyezett hirdetések és a következő vásárló rudak értékesítésére vonatkozóan. A szerződés értelmében az André Media Hungary kifejezettem a Kaiser’s és Spar szupermarketekben valamint a Tesco kisebb egységeiben végez lokális értékesítést. A POS Media Célcsoport Hungary pedig a LIDL áruházakban található bevásárlókocsikon és a következő vásárló rudakon található média felületeket kínálja országos kampányokat megrendelő ügyfeleinek.
Ezzel tovább bővült a POS Media Célcsoport Hungary hálózata. A cég országos lefedettséggel van jelen több kiskereskedelmi hálózatban. Eladáshelyi (instore) hirdetési felületeket kínál a COOP, CORA, INTERSPAR, KAISER’S, LIDL, SPAR és TESCO áruházakban és azok parkolóiban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >