Ez év nyarától már a LIDL áruházakban is értékesít instore kommunikációs eszközöket a POS Media Célcsoport Hungary
2011 tavaszán együttműködési szerződést kötött az André Media Hungary és a POS Media Célcsoport Hungary a bevásárlókocsikon elhelyezett hirdetések és a következő vásárló rudak értékesítésére vonatkozóan. A szerződés értelmében az André Media Hungary kifejezettem a Kaiser’s és Spar szupermarketekben valamint a Tesco kisebb egységeiben végez lokális értékesítést. A POS Media Célcsoport Hungary pedig a LIDL áruházakban található bevásárlókocsikon és a következő vásárló rudakon található média felületeket kínálja országos kampányokat megrendelő ügyfeleinek.
Ezzel tovább bővült a POS Media Célcsoport Hungary hálózata. A cég országos lefedettséggel van jelen több kiskereskedelmi hálózatban. Eladáshelyi (instore) hirdetési felületeket kínál a COOP, CORA, INTERSPAR, KAISER’S, LIDL, SPAR és TESCO áruházakban és azok parkolóiban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >