Ez év nyarától már a LIDL áruházakban is értékesít instore kommunikációs eszközöket a POS Media Célcsoport Hungary
2011 tavaszán együttműködési szerződést kötött az André Media Hungary és a POS Media Célcsoport Hungary a bevásárlókocsikon elhelyezett hirdetések és a következő vásárló rudak értékesítésére vonatkozóan. A szerződés értelmében az André Media Hungary kifejezettem a Kaiser’s és Spar szupermarketekben valamint a Tesco kisebb egységeiben végez lokális értékesítést. A POS Media Célcsoport Hungary pedig a LIDL áruházakban található bevásárlókocsikon és a következő vásárló rudakon található média felületeket kínálja országos kampányokat megrendelő ügyfeleinek.
Ezzel tovább bővült a POS Media Célcsoport Hungary hálózata. A cég országos lefedettséggel van jelen több kiskereskedelmi hálózatban. Eladáshelyi (instore) hirdetési felületeket kínál a COOP, CORA, INTERSPAR, KAISER’S, LIDL, SPAR és TESCO áruházakban és azok parkolóiban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Történelmi zuhanás: összeomlott a Wizz Air árfolyama a gyenge gyorsjelentés után
Drámai árfolyameséssel reagált a piac a Wizz Air legfrissebb gyorsjelentésére:…
Tovább olvasom >