Ez az oka annak, hogy gyorséttermek elviteli díjat vezettek be
A McDonald’s szeptembertől elviteli díjat vezetett be a nem helyben fogyasztott, személyesen vagy a McDrive-ban leadott, elvitelre kért rendelések esetében. Az elviteli díj bevezetését a cég a Telex kérdésére „az elviteles vásárlásokra vonatkozó megnövekedett többletköltségekkel” indokolta.
Mivel nem feltétlenül egyértelmű, hogy miért olcsóbb egy gyorsétterem számára a helyben fogyasztás (aminek például az egy főre jutó rezsiköltségei magasabbak, hiszen az éttermet egész évben hűteni vagy fűteni kell, a helyben fogyasztó vendégek használhatják a mosdót, sőt, újabban már az asztalukhoz is az étterem dolgozói viszik ki a rendelésüket), megkerestünk több gyorsétteremláncot is, hogy ezt a kérdést tisztázzuk.
A Burger King a Telex megkeresésére azt közölte, hogy a McDonald’shoz és a KFC-hez hasonlóan náluk is többletköltséget jelent a cég számára, ha egy vásárlójuk nem helyben, az étteremben fogyaszt, hanem elvitelre kéri a rendelését. A KFC tegnap elsősorban a papírcsomagolásokra hivatkozott, a Burger King emellé beemelt még egy szempontot, a cég indoklása így szól:
„A többletköltség számos tételből áll össze, ilyen többek között például az extra csomagolóanyagok költsége és a csomagolást végző munkaerő pluszideje.”
A Burger Kingnél a McDonald’sszal szemben egyelőre nincs elviteli díj, de a KFC-hez hasonlóan a nagy méretű papírtáska árát elkérik, 100 forintot darabonként. Egyébként nem kizárható, hogy „a piaci trendeket követve” a jövőben a Burger Kingnél is bevezetésre kerül majd „valamiféle elviteles rendeléshez köthető díj” – közölte a cég a Telex megkeresésére.
Kapcsolódó cikkeink
Intelligens ipari parkot nyitott a McDonald’s
A McDonald’s jelentős lépést tett a kínai piacon való szerepvállalásának…
Tovább olvasom >A McDonald’s-nak nem jött be az AI
A McDonald’s bejelentette, hogy megszünteti mesterséges intelligenciával működő rendelési technológiáját…
Tovább olvasom >Így készült Szoboszlai Dominik mekis reklámfilmje
Szoboszlai Dominik most Neked ad gólpasszt – erre a koncepcióra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >