Ez az Instagramon leggyorsabban fejlődő tíz italmárka
Az italmárkáknak nem könnyű manapság kitűnni a zsúfolt mezőnyből, de a közösségi médiában a 10 leggyorsabban növekvő italmárka megtalálta a nyerő receptet arra, hogyan vonják be követőiket.
A közösségi média megkerülhetetlenné vált az utóbbi időben az italmárkák számára, akik a pandémia alatt megtanulták, hogy az ott tanúsított agilitás és aktivitás jelentős mértékben hozzájárulhat a közvetlenül a fogyasztók felé történő értékesítési eredményekhez az e-kereskedelmen keresztül, és hogy egy átgondolt Instagram-képfolyam ugyanolyan hatékonyan mesélheti el a márka történetét, mint egy hagyományos out-of-home kampány.
Az italos tartalmakra szakosodott Yes More kreatív marketingügynökség által az italmárkák közösségi médiában alakuló helyzetéről készített éves jelentés szerint tavaly a következő tíz italmárka növekedett a legdinamikusabban az Instagramon:
- Bacardi, @bacardi (226890 követő) 75%-os növekedés, új követők száma: 169832
2. Captain Morgan, @captainmorgan_official (12060 követő) 63%-os növekedés; új követők száma: 7382
3. Veuve Clicquot, @veuveclicquot (782266 követő) 62%-os növekedés; új követők száma: 482928
4. The Famous Grouse, @thefamousgrous (7423 követő) 48%-os növekedés; új követők száma: 3533
5. Sol, @sol_beer (10 747 követő) 47%-os növekedés; új követők száma: 4835
6. Guinness, @guinnessgb (30 621) 44%-os növekedés; új követők száma: 13311
7. Birra Moretti, @birramoretti (11 482 követő) 43%-os növekedés; új követők száma: 4894
8. Calvet, @calvet_wines (6559 követő) 37%-os növekedés; új követők száma: 2453
9. Peroni, @peroniastroazzuro (41149 követő) 36%-os növekedés; új követők száma: 14698
10. Gordon’s, @gordonsginglobal (22482 követő) 35%-os növekedés; új követők száma: 7852
A Bacardi 2022-ben elképesztő mértékű növekedéssel végzett az élen, míg a leggyorsabban növekvő bormárka a Calvet volt, amely követőinek száma 37%-kal nőtt az év során.
Kapcsolódó cikkeink
Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?
Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását…
Tovább olvasom >A YouTube és a TikTok az amerikai tinédzserek által legtöbbet használt közösségi médiumplatform
A Pew Research Center által az amerikai tizenévesek körében végzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >