Ez az Instagramon leggyorsabban fejlődő tíz italmárka
Az italmárkáknak nem könnyű manapság kitűnni a zsúfolt mezőnyből, de a közösségi médiában a 10 leggyorsabban növekvő italmárka megtalálta a nyerő receptet arra, hogyan vonják be követőiket.
A közösségi média megkerülhetetlenné vált az utóbbi időben az italmárkák számára, akik a pandémia alatt megtanulták, hogy az ott tanúsított agilitás és aktivitás jelentős mértékben hozzájárulhat a közvetlenül a fogyasztók felé történő értékesítési eredményekhez az e-kereskedelmen keresztül, és hogy egy átgondolt Instagram-képfolyam ugyanolyan hatékonyan mesélheti el a márka történetét, mint egy hagyományos out-of-home kampány.
Az italos tartalmakra szakosodott Yes More kreatív marketingügynökség által az italmárkák közösségi médiában alakuló helyzetéről készített éves jelentés szerint tavaly a következő tíz italmárka növekedett a legdinamikusabban az Instagramon:
- Bacardi, @bacardi (226890 követő) 75%-os növekedés, új követők száma: 169832
2. Captain Morgan, @captainmorgan_official (12060 követő) 63%-os növekedés; új követők száma: 7382
3. Veuve Clicquot, @veuveclicquot (782266 követő) 62%-os növekedés; új követők száma: 482928
4. The Famous Grouse, @thefamousgrous (7423 követő) 48%-os növekedés; új követők száma: 3533
5. Sol, @sol_beer (10 747 követő) 47%-os növekedés; új követők száma: 4835
6. Guinness, @guinnessgb (30 621) 44%-os növekedés; új követők száma: 13311
7. Birra Moretti, @birramoretti (11 482 követő) 43%-os növekedés; új követők száma: 4894
8. Calvet, @calvet_wines (6559 követő) 37%-os növekedés; új követők száma: 2453
9. Peroni, @peroniastroazzuro (41149 követő) 36%-os növekedés; új követők száma: 14698
10. Gordon’s, @gordonsginglobal (22482 követő) 35%-os növekedés; új követők száma: 7852
A Bacardi 2022-ben elképesztő mértékű növekedéssel végzett az élen, míg a leggyorsabban növekvő bormárka a Calvet volt, amely követőinek száma 37%-kal nőtt az év során.
Kapcsolódó cikkeink
Ocado: a közösségi média pörgeti a fehérjedús élelmiszerek iránti keresletet
A közösségi média trendek és a fogyasztók ultrafeldolgozott élelmiszerektől való…
Tovább olvasom >„Winefluencer” klubot indít a brit Aldi a közösségi médiában
A brit Aldi által elindított „Winefluencer Club” nevű kezdeményezéssel lehetőséget…
Tovább olvasom >Tévhit, hogy csak a Z generáció él TikTokon – a magyar userek átlagéletkora 38 év
A social média mára minden generáció életének nélkülözhetetlen részévé vált,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Milyen hatása lehet az árrésstopnak? Lesz miből fizetni a dolgozói béreket?
A kormány bejelentése szerint március közepétől harminc alapvető élelmiszer árrése…
Tovább olvasom >Így változik a boltok árrésse most, hogy a kormány döntött
A kormány bejelentése szerint harminc alapvető élelmiszer árrését korlátozzák, miután…
Tovább olvasom >Felvásárolta a myPOS az IQOM-ot, elősegítve a digitális fizetési innováció terjedését
Az IQOM, a digitális fizetési megoldások egyik vezető magyarországi szolgáltatója…
Tovább olvasom >