Expressz vásárlás az ország összes METRO üzletében
Már mind a 13 hazai METRO áruházban bevezették az Expressz Kasszákat, melyek akár másodpercekre rövidíthetik a professzionális vevők pénztárnál töltött idejét. Azokban az áruházakban, ahol már korábban bevezették a rendszert, havonta átlagosan közel 9 000 db számla kezelése történik a speciális kasszákon keresztül, és a szolgáltatás népszerűsége folyamatosan nő.

Expressz-kasszák
Az első Expressz Kasszákat 2020 decemberében vezette be a nagykereskedelmi vállalat a budaörsi, ferencvárosi és kelet-pesti METRO üzletekben, majd a teszthónapok alatt elért sikerek után az újítást fokozatosan megvalósították a többi áruházban is. Mára az összes METRO áruházban elérhetővé vált ez a korszerű szolgáltatás, leegyszerűsítve a vendéglátásban és kereskedelemben dolgozók beszerzését. Az Expressz Kasszák egy padlóba épített mérleg segítségével grammnyi pontossággal képesek mérni az akár 430 kg áruval megpakolt profi bevásárlókosár tartalmának súlyát. A kereskedők, éttermek, szállodák által vásárolt nagy mennyiségű árut így nem szükséges a pénztárszalagokra kipakolni, elegendő azt a bevásárló kocsival együtt a mérlegre tolni.
Azokban az áruházakban, ahol a speciális kasszákat már több hónapja használják, havonta átlagosan már közel 9 000 db számla kezelése történik az Expressz Kasszákon keresztül, és a szolgáltatás népszerűsége folyamatosan nő.
„Szeretnénk minél több formában hozzájárulni a professzionális vásárlóink hatékonyságának növeléséhez. Az Expressz Kasszák nagy mértékben felgyorsítják és leegyszerűsítik a hagyományos beszerzés folyamatait. A vásárlók az erre a célra kapott szkennerrel vagy a mobiltelefonjaikra letöltött alkalmazással már a kosárba tételkor beolvashatják az termékek vonalkódját, fizetéskor pedig a pénztárgép egy súlyméréssel és egy QR-kód segítségével nagyjából 5 másodperc alatt validálja a bevásárlókocsi tartalmát”
– mondta Tóth-Korom Péter, a METRO áruházi operációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >