Expressz-reakció a változásokra
Alapvetően megváltozott az információszerzés módja, annak összegyűjtése, elosztása és kezelése – vázolta a helyzetet Matusek László, az Expressz Zrt. üzemeltetési és fejlesztési igazgató a siófoki Laurel Retail Konferencián. A szakember elmondása szerint az igazi feladat most már az, hogy a felhasználó mindig azt az információt kapja meg, amit elvár, és ennek megfelelően zajlik a társaság fejlesztési programja.
Az Expressz Zrt. számára gyorsan egyértelművé vált az információszerzés módjában beállt változás, ezért hamar megszületett a döntés, hogy komplex vállalat-átalakítási projektet indítsanak – mondta el Matusek László. Első lépésként a print és online megjelenések integrálását és a lehető legtöbb vállalati folyamat automatizálását hajtják végre. Ez hatékonyabb erőforrás kihasználást és a működésről mindig naprakész információt jelent.
A folyamat két éve indult el, és most is fejlesztik a rendszert. A fejlesztés keretében többek között integrált vállalatirányítási rendszert vezettek be. A fejlesztésnek köszönhetően csökkennek a működési költségek és gyorsabban tudnak reagálni az üzleti környezet változásaira – tette hozzá Matusek László.
A vezető elmondta, a Laurel Expressz Informatikai Rendszer – LX-IR (elixir) projektben a működési ráfordítás az online felület révén 50 százalékkal csökkent. Mindez úgy, hogy a rendszer terhelése óriási, hiszen a teljes hirdetési tartalom 37 százaléka napról napra változik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Bioélelmiszerek a közétkeztetésben a IV. Magyar Gasztronómia Napján
2025. április 26-27-én tartják a IV. Magyar Gasztronómia Napját. A…
Tovább olvasom >IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >Amikor a művészet életformáló erővé válik – Inspiráció a vezetésben és a mindennapokban az ESSCA rendezvényén
Az ESSCA School of Management budapesti kampusza a ZEMA porcelánékszer-manufaktúrával…
Tovább olvasom >