Expressz-reakció a változásokra

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 05. 07. 10:58

Alapvetően megváltozott az információszerzés módja, annak összegyűjtése, elosztása és kezelése – vázolta a helyzetet Matusek László, az Expressz Zrt. üzemeltetési és fejlesztési igazgató a siófoki Laurel Retail Konferencián. A szakember elmondása szerint az igazi feladat most már az, hogy a felhasználó mindig azt az információt kapja meg, amit elvár, és ennek megfelelően zajlik a társaság fejlesztési programja.

Az Expressz Zrt. számára gyorsan egyértelművé vált az információszerzés módjában beállt változás, ezért hamar megszületett a döntés, hogy komplex vállalat-átalakítási projektet indítsanak – mondta el Matusek László. Első lépésként a print és online megjelenések integrálását és a lehető legtöbb vállalati folyamat automatizálását hajtják végre. Ez hatékonyabb erőforrás kihasználást és a működésről mindig naprakész információt jelent.

A folyamat két éve indult el, és most is fejlesztik a rendszert. A fejlesztés keretében többek között integrált vállalatirányítási rendszert vezettek be. A fejlesztésnek köszönhetően csökkennek a működési költségek és gyorsabban tudnak reagálni az üzleti környezet változásaira – tette hozzá Matusek László.

A vezető elmondta, a Laurel Expressz Informatikai Rendszer – LX-IR (elixir) projektben a működési ráfordítás az online felület révén 50 százalékkal csökkent. Mindez úgy, hogy a rendszer terhelése óriási, hiszen a teljes hirdetési tartalom 37 százaléka napról napra változik.

Kapcsolódó cikkeink