Expressz-reakció a változásokra
Alapvetően megváltozott az információszerzés módja, annak összegyűjtése, elosztása és kezelése – vázolta a helyzetet Matusek László, az Expressz Zrt. üzemeltetési és fejlesztési igazgató a siófoki Laurel Retail Konferencián. A szakember elmondása szerint az igazi feladat most már az, hogy a felhasználó mindig azt az információt kapja meg, amit elvár, és ennek megfelelően zajlik a társaság fejlesztési programja.
Az Expressz Zrt. számára gyorsan egyértelművé vált az információszerzés módjában beállt változás, ezért hamar megszületett a döntés, hogy komplex vállalat-átalakítási projektet indítsanak – mondta el Matusek László. Első lépésként a print és online megjelenések integrálását és a lehető legtöbb vállalati folyamat automatizálását hajtják végre. Ez hatékonyabb erőforrás kihasználást és a működésről mindig naprakész információt jelent.
A folyamat két éve indult el, és most is fejlesztik a rendszert. A fejlesztés keretében többek között integrált vállalatirányítási rendszert vezettek be. A fejlesztésnek köszönhetően csökkennek a működési költségek és gyorsabban tudnak reagálni az üzleti környezet változásaira – tette hozzá Matusek László.
A vezető elmondta, a Laurel Expressz Informatikai Rendszer – LX-IR (elixir) projektben a működési ráfordítás az online felület révén 50 százalékkal csökkent. Mindez úgy, hogy a rendszer terhelése óriási, hiszen a teljes hirdetési tartalom 37 százaléka napról napra változik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >