Expressz-reakció a változásokra
Alapvetően megváltozott az információszerzés módja, annak összegyűjtése, elosztása és kezelése – vázolta a helyzetet Matusek László, az Expressz Zrt. üzemeltetési és fejlesztési igazgató a siófoki Laurel Retail Konferencián. A szakember elmondása szerint az igazi feladat most már az, hogy a felhasználó mindig azt az információt kapja meg, amit elvár, és ennek megfelelően zajlik a társaság fejlesztési programja.
Az Expressz Zrt. számára gyorsan egyértelművé vált az információszerzés módjában beállt változás, ezért hamar megszületett a döntés, hogy komplex vállalat-átalakítási projektet indítsanak – mondta el Matusek László. Első lépésként a print és online megjelenések integrálását és a lehető legtöbb vállalati folyamat automatizálását hajtják végre. Ez hatékonyabb erőforrás kihasználást és a működésről mindig naprakész információt jelent.
A folyamat két éve indult el, és most is fejlesztik a rendszert. A fejlesztés keretében többek között integrált vállalatirányítási rendszert vezettek be. A fejlesztésnek köszönhetően csökkennek a működési költségek és gyorsabban tudnak reagálni az üzleti környezet változásaira – tette hozzá Matusek László.
A vezető elmondta, a Laurel Expressz Informatikai Rendszer – LX-IR (elixir) projektben a működési ráfordítás az online felület révén 50 százalékkal csökkent. Mindez úgy, hogy a rendszer terhelése óriási, hiszen a teljes hirdetési tartalom 37 százaléka napról napra változik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >