Expressz áruházat nyit Kínában a Tesco
2004 óta az angol szupermarket lánc egy vegyesvállalaton keresztül 50 hipermarketet nyitott az országban, idén további 300 millió dollárt fektetnek be.
A legnagyobb riválisok, Wall Mart, Carrefour már előrébb tartanak a piacépítésben, több mint száz hipermarketet üzemeltetnek Kínában, de Kína a brit hipermarket lánc hosszú távú növekedési stratégiájában is kulcsszerepet játszik.
Tavaly a Tesco tovább folytatta a terjeszkedést a kontinensen, 180 millió dollárral növelte részesedését a közös vállalatban, új piaci stratégiaként az expressz áruházak kategóriában is terjeszkedni akar, az első bolt hamarosan megnyílik Shanghaj-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >