Expressz áruházat nyit Kínában a Tesco
2004 óta az angol szupermarket lánc egy vegyesvállalaton keresztül 50 hipermarketet nyitott az országban, idén további 300 millió dollárt fektetnek be.
A legnagyobb riválisok, Wall Mart, Carrefour már előrébb tartanak a piacépítésben, több mint száz hipermarketet üzemeltetnek Kínában, de Kína a brit hipermarket lánc hosszú távú növekedési stratégiájában is kulcsszerepet játszik.
Tavaly a Tesco tovább folytatta a terjeszkedést a kontinensen, 180 millió dollárral növelte részesedését a közös vállalatban, új piaci stratégiaként az expressz áruházak kategóriában is terjeszkedni akar, az első bolt hamarosan megnyílik Shanghaj-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >