Expressz áruházat nyit Kínában a Tesco
2004 óta az angol szupermarket lánc egy vegyesvállalaton keresztül 50 hipermarketet nyitott az országban, idén további 300 millió dollárt fektetnek be.
A legnagyobb riválisok, Wall Mart, Carrefour már előrébb tartanak a piacépítésben, több mint száz hipermarketet üzemeltetnek Kínában, de Kína a brit hipermarket lánc hosszú távú növekedési stratégiájában is kulcsszerepet játszik.
Tavaly a Tesco tovább folytatta a terjeszkedést a kontinensen, 180 millió dollárral növelte részesedését a közös vállalatban, új piaci stratégiaként az expressz áruházak kategóriában is terjeszkedni akar, az első bolt hamarosan megnyílik Shanghaj-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >