Expressz áruházat nyit Kínában a Tesco
2004 óta az angol szupermarket lánc egy vegyesvállalaton keresztül 50 hipermarketet nyitott az országban, idén további 300 millió dollárt fektetnek be.
A legnagyobb riválisok, Wall Mart, Carrefour már előrébb tartanak a piacépítésben, több mint száz hipermarketet üzemeltetnek Kínában, de Kína a brit hipermarket lánc hosszú távú növekedési stratégiájában is kulcsszerepet játszik.
Tavaly a Tesco tovább folytatta a terjeszkedést a kontinensen, 180 millió dollárral növelte részesedését a közös vállalatban, új piaci stratégiaként az expressz áruházak kategóriában is terjeszkedni akar, az első bolt hamarosan megnyílik Shanghaj-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >