Exportfejlesztési pályázati programot hirdet a KKM
A Külgazdasági és Külügyminisztérium (KKM) 200 millió forint keretösszegű pályázatot hirdet a hazai kis- és közepes vállalkozások külpiaci tevékenységének előmozdítása érdekében – ismertette Joó István, a tárca export növeléséért felelős helyettes államtitkára a KKM szerdai közleményében.
Tájékoztatásuk szerint a szaktárca a pályázati felhívás feltételeinek megfelelő legjobb projekteket – támogatási kategóriától függően – legfeljebb 10 millió forint értékű vissza nem térítendő támogatásban részesíti, a rendelkezésre álló forrás erejéig.
A helyettes államtitkár hangsúlyozta: az Exportfejlesztési pályázati program jelenleg egyedülálló az elérhető állami támogatások között, mivel ágazattól függetlenül célzottan a már exportáló vállalkozások (és szakmai szervezetek) külpiaci megjelenését hivatott támogatni.
A pályázat keretében elsősorban külföldi kiállításokon és vásárokon való megjelenésre, árubemutatók szervezésére, marketing tevékenységre, vagy tanúsítványok megszerzésére igényelhető támogatás. A program támogatási intenzitása legfeljebb 60 százalék.
A részletes pályázati felhívás és teljes pályázati dokumentáció a KKM honlapján, a http://exporthungary.gov.hu/ oldalon érhető el. A pályázatok benyújtására 2020. február 28-ig van lehetőség.
A pályázattal kapcsolatban további tájékoztatást a kiírást követően a KKM Exportfejlesztési Koordinációs Főosztálya nyújt a palyazat.exportkoord@mfa.gov.hu e-mail címen.
A KKM az Exportfejlesztési pályázati program mellett 2020-ban is meghirdeti a Vízipari pályázati programot, amely 2020. február elején lesz nyilvános az érdeklődő vállalatok számára. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Ingyenes pályázatírással segíti a kisüzemi beruházást tervező tagjait a NAK
Újabb ingyenes szolgáltatással segíti tagjait a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara. A…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek az agrárkapcsolatok Magyarország és Laosz között
Magyarország tovább erősíti partnerkapcsolatait Laosszal a mezőgazdaság és az oktatás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >Emeli dolgozói bérét a Tesco
Minimum bruttó 30 ezer forinttal emeli a Tesco az áruházi…
Tovább olvasom >