Exkluzív rePET-palackkal újít a Szentkirályi
Hazánk piacvezető ásványvízmárkája hosszú évek óta dolgozik a vállalat és az egész iparág környezettudatos működéséért. A Szentkirályi palackok 100 százalékban újrahasznosíthatóak, ám idén ősszel, a fenntarthatósági törekvések folytatásaként, az ásványvízmárka bevezeti az 50 százalékban rePET-ből – azaz újrahasznosított PET-ből – készült 0,5 literes palackokat.
„A Szentkirályi legújabb innovációjával a három alapelvű körforgásos gazdaság következő szintjére lép. Az első, már teljesített alapelv, hogy a környezetbarát tervezésnek köszönhetően a palackok 100 százalékban újrahasznosítható anyagból készülnek. A második alapelv szerint kulcsfontosságú a palackok hatékony visszagyűjtése, lehetőleg betétdíjas rendszerben, hiszen csak annyit lehet újrahasznosítani, amennyi visszajut a gyártásba. A mostani innováció a harmadik, másnéven „palackból-palackot” alapelvet követi, amely a legfenntarthatóbb megoldás, hiszen a régiből új PET-palack készül, és ezzel bezárul a PET-körforgás” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke és tulajdonosa.
Az új, 0,5 literes kiszerelésű szénsavas és szénsavmentes ásványvizeket kezdetben a netpincer.hu, a kifli.hu és az emag.hu webshopokban lehet beszerezni.
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Uralja a zöld ipari ingatlanok piacát a HelloParks
A társaság összes csarnoka – Magyarországon egyedülálló módon – már…
Tovább olvasom >Újabb 1800 fával zöldít a Henkel és a 10 Millió Fa Alapítvány
Öt éve működik együtt a Henkel Magyarország és a 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >