Exkluzív márkáira fókuszál a ROSSMANN
A ROSSMANN kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek termékei mellett már olyan exkluzív márkák készítményei is megtalálhatóak, melyeket vagy csak ez a drogéria-parfüméria lánc forgalmaz idehaza, vagy a legnagyobb szortimentben az ő üzleteiben érhető el.
Ezek a termékek kiváló minőségük, trendiségük, jó ár-érték arányuk miatt hatalmas forgalmi potenciált rejtenek, azonban ismertségük még alacsonyabb, mivel konkrét bevezető kampányok hiányában a ROSSMANN fiatal női célcsoportja egyelőre csak az üzletekben találkozhatott velük.
Erre a kihívásra szeretne most a ROSSMANN legújabb, átfogóan exkluzív márkákra fókuszáló kampánya választ adni, amiben megjelennek az alkategória flagship termékei.
A ROSSMANN exkluzív márkák kampánykommunikációja 2024. április 8-tól indult a televízióban és márka digitális felületein egy teljesen új image spottal, valamint bolthelyi kommunikáció formájában.
Bad hair day… Egy semmiből előbukkanó pattanás… Egy elmosódott smink… A kinézetünkbe belezavaró “tragédiák”, amik bár apróságnak tűnhetnek, elszenvedőként általában úgy érezzük, hogy MINDENKI CSAK AZT NÉZI!!!
Ezeket a könnyen átélhető, jól azonosulható élethelyzeteket szeretné a ROSSMANN szórakoztatóan túlzó, összekacsintó stílusban bemutatni. És ezáltal bebizonyítani: ami neked nagy dolog, azt a ROSSMANN is komolyan veszi. És mindig támogat abba, hogy megoldódjon a helyzet.
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Árréscsökkentés a drogériákban: május 19-től több száz terméknél mérséklődnek az árak
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hétfő reggeli Facebook-bejegyzésében emlékeztetett: „Mától a…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >