Exkluzív márkáira fókuszál a ROSSMANN
A ROSSMANN kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek termékei mellett már olyan exkluzív márkák készítményei is megtalálhatóak, melyeket vagy csak ez a drogéria-parfüméria lánc forgalmaz idehaza, vagy a legnagyobb szortimentben az ő üzleteiben érhető el.
Ezek a termékek kiváló minőségük, trendiségük, jó ár-érték arányuk miatt hatalmas forgalmi potenciált rejtenek, azonban ismertségük még alacsonyabb, mivel konkrét bevezető kampányok hiányában a ROSSMANN fiatal női célcsoportja egyelőre csak az üzletekben találkozhatott velük.
Erre a kihívásra szeretne most a ROSSMANN legújabb, átfogóan exkluzív márkákra fókuszáló kampánya választ adni, amiben megjelennek az alkategória flagship termékei.
A ROSSMANN exkluzív márkák kampánykommunikációja 2024. április 8-tól indult a televízióban és márka digitális felületein egy teljesen új image spottal, valamint bolthelyi kommunikáció formájában.
Bad hair day… Egy semmiből előbukkanó pattanás… Egy elmosódott smink… A kinézetünkbe belezavaró “tragédiák”, amik bár apróságnak tűnhetnek, elszenvedőként általában úgy érezzük, hogy MINDENKI CSAK AZT NÉZI!!!
Ezeket a könnyen átélhető, jól azonosulható élethelyzeteket szeretné a ROSSMANN szórakoztatóan túlzó, összekacsintó stílusban bemutatni. És ezáltal bebizonyítani: ami neked nagy dolog, azt a ROSSMANN is komolyan veszi. És mindig támogat abba, hogy megoldódjon a helyzet.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >Újra Baba-Mama Kuponnapok, idén akár 50%-os kedvezmény is várja a családokat!
2025. május 8. és 11. között ismét megrendezésre kerül a…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >