Exkluzív márkáira fókuszál a ROSSMANN
A ROSSMANN kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek termékei mellett már olyan exkluzív márkák készítményei is megtalálhatóak, melyeket vagy csak ez a drogéria-parfüméria lánc forgalmaz idehaza, vagy a legnagyobb szortimentben az ő üzleteiben érhető el.
Ezek a termékek kiváló minőségük, trendiségük, jó ár-érték arányuk miatt hatalmas forgalmi potenciált rejtenek, azonban ismertségük még alacsonyabb, mivel konkrét bevezető kampányok hiányában a ROSSMANN fiatal női célcsoportja egyelőre csak az üzletekben találkozhatott velük.
Erre a kihívásra szeretne most a ROSSMANN legújabb, átfogóan exkluzív márkákra fókuszáló kampánya választ adni, amiben megjelennek az alkategória flagship termékei.
A ROSSMANN exkluzív márkák kampánykommunikációja 2024. április 8-tól indult a televízióban és márka digitális felületein egy teljesen új image spottal, valamint bolthelyi kommunikáció formájában.
Bad hair day… Egy semmiből előbukkanó pattanás… Egy elmosódott smink… A kinézetünkbe belezavaró “tragédiák”, amik bár apróságnak tűnhetnek, elszenvedőként általában úgy érezzük, hogy MINDENKI CSAK AZT NÉZI!!!
Ezeket a könnyen átélhető, jól azonosulható élethelyzeteket szeretné a ROSSMANN szórakoztatóan túlzó, összekacsintó stílusban bemutatni. És ezáltal bebizonyítani: ami neked nagy dolog, azt a ROSSMANN is komolyan veszi. És mindig támogat abba, hogy megoldódjon a helyzet.
Kapcsolódó cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >