Exkluzív márkáira fókuszál a ROSSMANN
A ROSSMANN kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek termékei mellett már olyan exkluzív márkák készítményei is megtalálhatóak, melyeket vagy csak ez a drogéria-parfüméria lánc forgalmaz idehaza, vagy a legnagyobb szortimentben az ő üzleteiben érhető el.
Ezek a termékek kiváló minőségük, trendiségük, jó ár-érték arányuk miatt hatalmas forgalmi potenciált rejtenek, azonban ismertségük még alacsonyabb, mivel konkrét bevezető kampányok hiányában a ROSSMANN fiatal női célcsoportja egyelőre csak az üzletekben találkozhatott velük.
Erre a kihívásra szeretne most a ROSSMANN legújabb, átfogóan exkluzív márkákra fókuszáló kampánya választ adni, amiben megjelennek az alkategória flagship termékei.
A ROSSMANN exkluzív márkák kampánykommunikációja 2024. április 8-tól indult a televízióban és márka digitális felületein egy teljesen új image spottal, valamint bolthelyi kommunikáció formájában.
Bad hair day… Egy semmiből előbukkanó pattanás… Egy elmosódott smink… A kinézetünkbe belezavaró “tragédiák”, amik bár apróságnak tűnhetnek, elszenvedőként általában úgy érezzük, hogy MINDENKI CSAK AZT NÉZI!!!
Ezeket a könnyen átélhető, jól azonosulható élethelyzeteket szeretné a ROSSMANN szórakoztatóan túlzó, összekacsintó stílusban bemutatni. És ezáltal bebizonyítani: ami neked nagy dolog, azt a ROSSMANN is komolyan veszi. És mindig támogat abba, hogy megoldódjon a helyzet.
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Rekordidő alatt készült el a Rossmann új üllői logisztikai központja
Megkezdte új központjának rendszertechnológiai kiépítését a Rossmann drogérialánc, miután a…
Tovább olvasom >Mi történne, ha betiltanák Magyarországon a TikTokot?
Az Egyesült Államokban történt TikTok-betiltás intő jel a magyar kis-…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >