Évtizedek után újította meg burgereit a McDonald’s
Az étteremlánc vendégei az Egyesült Államokban először 1967-ben, Magyarországon pedig 35 éve, a Régiposta utcai McDonald’s étterem megnyitásakor kóstolhattak bele a Sajtburger és a Big Mac szendvicsekbe. Az összetevők, a recept és az elkészítési mód azóta lényegében változatlan maradt. Egy fejlesztésnek köszönhetően azonban a marhahúsos szendvicsek, köztük több ikonikus burger, mint pl. a Sajtburger, a Sajtos McRoyal és maga a Big Mac is megújultak.

Megújította marhahúsos szendvicseit a hazai McDonald’s
A McDonald’s számára kiemelten fontos a vendégek elégedettsége, ezért folyamatosan figyeli változó igényeiket, és visszajelzéseik alapján időről-időre újításokat valósít meg. Ikonikus marhahúsos szendvicseikkel kapcsolatban célul tűzték ki, hogy a már jól ismert összetevőkből, az elkészítési folyamat apró alakításával a vendégek által is érzékelhető változást érjenek el: legyen még forróbb a húspogácsa, olvadtabb a sajt és ízletesebb a zsemle.
Hogyan sikerült ezt megvalósítani? A konyhai elkészítési folyamatok megújításának köszönhetően a klasszikus marhahúsos szendvicsek ismerős, mégis új ízélményt nyújtanak. Az egyik legfontosabb változás a marhahús sütésében történt. Az új folyamat lehetővé teszi, hogy a húspogácsa még forróbban kerülhessen a szendvicsekbe. A Sajtburger és a Big Mac esetében pedig a só és bors mellett a hagymát is már a grillen rászórják a húspogácsákra, így ízük karakteresebbé és zamatosabbá válik. A forróbb hús és a konyhatechnológiai változások együttesen azt eredményezik, hogy a marhahúsos burgerekbe kerülő sajt is még olvadtabb, mint korábban. A szaftosabb élmény a Big Mac esetében a másfélszeresre növelt szószmennyiségnek is köszönhető, a felhasznált zsemlék pedig a megújult receptúrának köszönhetően még ízletesebbek.
„A McDonald’s számára különösen fontos a megbízhatóság, az állandó minőség, hogy bármely éttermünkbe térjenek be, vendégeink mindenhol ugyanazt a megszokott, ízletes terméket kapják. Hazai vállalatunk 35 éves fennállása során rendszerünk újabb jelentős mérföldkövéhez érkeztünk el azzal, hogy közkedvelt klasszikus marhahúsos burgereinket megújult formában kínáljuk vendégeinknek. Éttermeinkben még forróbb, még ízletesebb Big Mac-el, Sajtburgerrel, vagy akár McRoyallal találkozhatnak országszerte*, így könnyen meggyőződhetnek arról, hogy érdemes újra felfedezni a marhahúsos Mekis szendvicseket.”
– mondta Égi Zsolt, a hazai McDonald’s éttermeket üzemeltető Progress Étteremhálózat Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar szakember az idei ICCO Global Awards zsűrijében
Szabó Judit, a hazai McDonald’s vállalati kommunikációs és fenntarthatósági vezetője…
Tovább olvasom >Pokémon-kártyák miatt élelmiszer-pazarlásba fulladt a japán McDonald’s kampánya
A hónap elején Japánban limitált kiadású Pokémon-kártyákat kínált a McDonald’s…
Tovább olvasom >A McDonald’s visszavág: árcsökkentés az USA-ban, hogy visszahozzák a „megfizethető” imázst
Akár 18 dollárig (≈6400 Ft) kúszott fel egyes helyeken a…
Tovább olvasom >További cikkeink
November vége után is megmaradhat az árrésstop
Ahogyan arról mi is írtunk, meghosszabbította a kormány az élelmiszerek…
Tovább olvasom >Újabb pályázat segíti az élelmiszer-feldolgozást: húszmilliárd forintos keret nyílik ősszel
Az itthon megtermelt mezőgazdasági alapanyag minél nagyobb arányú, hatékonyabb és…
Tovább olvasom >Szeptembertől jön a digitális SZÉP-kártya – nő a keretösszeg is
Idén szeptember 1-jétől életbe lépnek a tavaly bejelentett változások a…
Tovább olvasom >