Évi 33 milliárd forintnyi zsebpénz a gyerekek kezében
A Szonda Ipsos friss felmérése szerint a magyar 8-14 éves gyerekeknek nemcsak a ruhavásárlásban és élelmiszer-beszerzésben van szavuk, de beleszólnak a család televízió-, mobiltelefon-, számítógép- és autó vásárlásába is.
Egy átlagos 8-14 éves
gyermek havonta 3300 forintot költ el, tehát ez a
korosztály évi 33 milliárd forint fölött
rendelkezik. A gyerekek tudatos vásárlók,
figyelnek a márkákra és a minőségre is,
a legtöbben előre eldöntik, mit akarnak pontosan venni.
Többségük akkor is inkább a márkás
dolgokat veszi meg, ha az többe kerül.
A gyerekek a barátoktól,
osztálytársaktól – a kisebbek a szülőktől
– szerzik be a leginkább az információkat, de a
másodlagos tájékozódási forma a
televízió és az internet. A tévék
esetén az RTL Klub az abszolút favorit, az interneten a
Startlapra és a közösségi oldalakra
kíváncsiak leginkább a gyerekek. Az újságok
között természetesen az ifjúsági lapok
a nyerők, különösen a Bravo című magazin.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >