Évi 33 milliárd forintnyi zsebpénz a gyerekek kezében
A Szonda Ipsos friss felmérése szerint a magyar 8-14 éves gyerekeknek nemcsak a ruhavásárlásban és élelmiszer-beszerzésben van szavuk, de beleszólnak a család televízió-, mobiltelefon-, számítógép- és autó vásárlásába is.
Egy átlagos 8-14 éves
gyermek havonta 3300 forintot költ el, tehát ez a
korosztály évi 33 milliárd forint fölött
rendelkezik. A gyerekek tudatos vásárlók,
figyelnek a márkákra és a minőségre is,
a legtöbben előre eldöntik, mit akarnak pontosan venni.
Többségük akkor is inkább a márkás
dolgokat veszi meg, ha az többe kerül.
A gyerekek a barátoktól,
osztálytársaktól – a kisebbek a szülőktől
– szerzik be a leginkább az információkat, de a
másodlagos tájékozódási forma a
televízió és az internet. A tévék
esetén az RTL Klub az abszolút favorit, az interneten a
Startlapra és a közösségi oldalakra
kíváncsiak leginkább a gyerekek. Az újságok
között természetesen az ifjúsági lapok
a nyerők, különösen a Bravo című magazin.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >