Évente több alkalommal vásárolunk grilltermékeket
2009-ben a magyar háztartások 5 százaléka vásárolt kifejezetten grillezésre készült kolbászfélét, illetve 7 százalékuk vett grillezéshez ajánlott fűszert, fűszerkeveréket. Egy vásárló háztartás a tavalyi évben grillkolbászra átlagosan több mint 1 400, grillfűszerre pedig több mint 300 forintot költött – derül ki a GfK Hungária háztartások privát fogyasztását monitorozó ConsumerScan adataiból.
A tavalyi évben több mint 2 alkalommal vásároltunk átlagosan grillkolbászt, grillfűszereket pedig 1-2 alkalommal. Egy átlagos vásárló háztartás egy év alatt összesen valamivel több, mint 1 kilogramm grillkolbászt vásárolt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >