Évente több alkalommal vásárolunk grilltermékeket
2009-ben a magyar háztartások 5 százaléka vásárolt kifejezetten grillezésre készült kolbászfélét, illetve 7 százalékuk vett grillezéshez ajánlott fűszert, fűszerkeveréket. Egy vásárló háztartás a tavalyi évben grillkolbászra átlagosan több mint 1 400, grillfűszerre pedig több mint 300 forintot költött – derül ki a GfK Hungária háztartások privát fogyasztását monitorozó ConsumerScan adataiból.
A tavalyi évben több mint 2 alkalommal vásároltunk átlagosan grillkolbászt, grillfűszereket pedig 1-2 alkalommal. Egy átlagos vásárló háztartás egy év alatt összesen valamivel több, mint 1 kilogramm grillkolbászt vásárolt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az OECD-ben 4,2 százalékra lassult az éves infláció márciusban
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) tagországaiban a fogyasztói…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
2025 májusától az engedélyeztetési, levegővédelmi, zajvédelmi, hulladékgazdálkodási bírságokat szabályozó, valamint…
Tovább olvasom >Higiénia kompromisszumok nélkül
A női higiéniai termékek piacán egyre inkább előtérbe kerülnek a…
Tovább olvasom >