Évente több alkalommal vásárolunk grilltermékeket
2009-ben a magyar háztartások 5 százaléka vásárolt kifejezetten grillezésre készült kolbászfélét, illetve 7 százalékuk vett grillezéshez ajánlott fűszert, fűszerkeveréket. Egy vásárló háztartás a tavalyi évben grillkolbászra átlagosan több mint 1 400, grillfűszerre pedig több mint 300 forintot költött – derül ki a GfK Hungária háztartások privát fogyasztását monitorozó ConsumerScan adataiból.
A tavalyi évben több mint 2 alkalommal vásároltunk átlagosan grillkolbászt, grillfűszereket pedig 1-2 alkalommal. Egy átlagos vásárló háztartás egy év alatt összesen valamivel több, mint 1 kilogramm grillkolbászt vásárolt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >