Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven belül átlagosan 39 különböző kereskedőnél vásárolnak, beleértve a fizikai boltokat és az online platformokat is.
Az adatok alapján az úgynevezett omnichannel vásárlók – akik mindkét csatornát használják – közel kétszer annyit költenek, mint azok, akik csak az egyiket – számolt be a kutatás megállapításairól a Chain Store Age.
A gazdasági bizonytalanság közepette a fogyasztói magatartás is átalakul: míg az alacsonyabb jövedelmű háztartások egyre gyakrabban keresik fel a diszkont- és dollárboltokat, addig a tehetősebb vásárlók a tagsági (club) üzletekben és az e-kereskedelemben növelik kiadásaikat. A vásárlók az Egyesült Államokban általában gyakrabban járnak boltba, de kevesebb termékkategóriára koncentrálnak – derül ki a jelentésből.
A jelentés szerint az „apró luxusok” – például prémium kávék, minőségi illatgyertyák vagy presztízs szépségápolási cikkek – fontos szerepet kapnak a mindennapi vásárlásban, mivel az emberek kis örömökre költenek, amikor a nagyobb kiadásokkal óvatosabbak. A gyors és kényelmes ételkészítési megoldások – mint például a légsütő használata – egyre népszerűbbek, különösen ebéd- és vacsoraidőben.
Felfutóban van az „italalapú nassolás” is: a funkcionális és energiaitalok növekedése mind a kiskereskedelemben, mind a vendéglátásban érezhető. Ehhez kapcsolódóan a hordozható italos palackok értékesítése immár második éve kétszámjegyű növekedést mutat.
Kapcsolódó cikkeink
1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Hárommilliárd dolláros gyárfejlesztésbe kezd a Kraft Heinz az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette, hogy 3 milliárd dollárt fektet be…
Tovább olvasom >Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >További cikkeink
Májusban csökkent a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Az árréstop zökkenőmentes kivezetését segítő javaslatokat tesz az OKSZ
Az Országos Kereskedelmi Szövetség nemzetközi élelmiszer-kiskereskedelmi vállalkozásai a további bizonytalanság…
Tovább olvasom >Harmadára csökkent bizonyos termékek ára az árrésstopnak köszönhetően
A Bankmonitor szakértői azt vizsgálták meg helyszíni árvizsgálat keretében, hogy…
Tovább olvasom >