Eva is a maximumon él
A Pepsi megújult Max termékének reklámjához a Született feleségek szexis Gabiját, Eva Longoriát választotta az üdítőital-gyártó.
Barta Zsolt a Pepsi
magyarországi szóvivője szerint Eva tökéletes választás volt az új kampányhoz.
Nemcsak azért mert az egész világon ismerik, hanem mert hitelesen képviseli a
márka „Élj a maximumom!" filozófiáját.
A szexis sztár igyekszik minden percét hasznosan tölteni.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Dinnyére sör? Avagy mivel hűsítik magukat a magyarok a kánikulában?
Többen választják a légkondicionálót az otthoni hőség enyhítésére, mint a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes újdonság a balatoni borvilágban
A Laposa Birtok új mérföldkőhöz érkezett: bemutatta első alkoholmentesített borát,…
Tovább olvasom >