Eva is a maximumon él
A Pepsi megújult Max termékének reklámjához a Született feleségek szexis Gabiját, Eva Longoriát választotta az üdítőital-gyártó.
Barta Zsolt a Pepsi
magyarországi szóvivője szerint Eva tökéletes választás volt az új kampányhoz.
Nemcsak azért mert az egész világon ismerik, hanem mert hitelesen képviseli a
márka „Élj a maximumom!" filozófiáját.
A szexis sztár igyekszik minden percét hasznosan tölteni.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >