Eva is a maximumon él
A Pepsi megújult Max termékének reklámjához a Született feleségek szexis Gabiját, Eva Longoriát választotta az üdítőital-gyártó.
Barta Zsolt a Pepsi
magyarországi szóvivője szerint Eva tökéletes választás volt az új kampányhoz.
Nemcsak azért mert az egész világon ismerik, hanem mert hitelesen képviseli a
márka „Élj a maximumom!" filozófiáját.
A szexis sztár igyekszik minden percét hasznosan tölteni.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >100 százalékra növelte részesedését az Iniciál Csoportban az AutoWallis
További 40 százalékos üzletrészt vásárolt az AutoWallis Nyrt. az Iniciál…
Tovább olvasom >