Eva is a maximumon él
A Pepsi megújult Max termékének reklámjához a Született feleségek szexis Gabiját, Eva Longoriát választotta az üdítőital-gyártó.
Barta Zsolt a Pepsi
magyarországi szóvivője szerint Eva tökéletes választás volt az új kampányhoz.
Nemcsak azért mert az egész világon ismerik, hanem mert hitelesen képviseli a
márka „Élj a maximumom!" filozófiáját.
A szexis sztár igyekszik minden percét hasznosan tölteni.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >