Eva is a maximumon él
A Pepsi megújult Max termékének reklámjához a Született feleségek szexis Gabiját, Eva Longoriát választotta az üdítőital-gyártó.
Barta Zsolt a Pepsi
magyarországi szóvivője szerint Eva tökéletes választás volt az új kampányhoz.
Nemcsak azért mert az egész világon ismerik, hanem mert hitelesen képviseli a
márka „Élj a maximumom!" filozófiáját.
A szexis sztár igyekszik minden percét hasznosan tölteni.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >A világ több országában magyar felirat lesz a mekis kólás poharakon
Júliustól világszerte több ország McDonald’s éttermeiben találkozhatnak a vendégek a…
Tovább olvasom >