Év végén nagyot hajrázott az amerikai internetes kiskereskedelem
Rekordot döntött a karácsonyi szezonban az internetes kereskedelem az Egyesült Államokban. Összesen 91,7 milliárd dollárnyi terméket vásároltak a fogyasztók, 11 százalékkal többet, mint az előző év azonos időszakában – idéziaz Adobe Digital Insights adatait a portfolio.hu.
Mobil eszközökön 28,3 milliárd dollár értékben vásároltak az amerikaiak a karácsonyi időszakban, ami 23 százalékos növekedést jelent tavalyhoz képest. Nagyrészt (19,3 milliárd dollárt) okostelefonokról.
Novemberben és decemberben összesen 61 nap volt, amikor vásárolhattak az amerikaiak, ezek közül 57 olyan nap volt, amikor 1 milliárd dollár fölött volt az e-kereskedelmi forgalom. A két legforgalmasabb napnak számító Fekete Péntek és Kiber Hétfő új rekordokat döntött. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Új piacokat keres az EU az élelmiszeripar számára
Az amerikai piac kiesése komoly kihívást jelent az Európai Unió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >