Év végén nagyot hajrázott az amerikai internetes kiskereskedelem
Rekordot döntött a karácsonyi szezonban az internetes kereskedelem az Egyesült Államokban. Összesen 91,7 milliárd dollárnyi terméket vásároltak a fogyasztók, 11 százalékkal többet, mint az előző év azonos időszakában – idéziaz Adobe Digital Insights adatait a portfolio.hu.
Mobil eszközökön 28,3 milliárd dollár értékben vásároltak az amerikaiak a karácsonyi időszakban, ami 23 százalékos növekedést jelent tavalyhoz képest. Nagyrészt (19,3 milliárd dollárt) okostelefonokról.
Novemberben és decemberben összesen 61 nap volt, amikor vásárolhattak az amerikaiak, ezek közül 57 olyan nap volt, amikor 1 milliárd dollár fölött volt az e-kereskedelmi forgalom. A két legforgalmasabb napnak számító Fekete Péntek és Kiber Hétfő új rekordokat döntött. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben bővült júliusban
Az Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben bővült a…
Tovább olvasom >Júliusban lassult az infláció az Egyesült Államokban
Júliusban a várakozásoknak megfelelően lassult az infláció és a maginfláció…
Tovább olvasom >Az élelmiszer- és energiaárak nélkül kalkulált maginflációs ráta havi bázison nem változott az USA-ban
A várakozások alatt alakult júliusban a termelőiárak emelkedése mind havi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >