Év végén nagyot hajrázott az amerikai internetes kiskereskedelem
Rekordot döntött a karácsonyi szezonban az internetes kereskedelem az Egyesült Államokban. Összesen 91,7 milliárd dollárnyi terméket vásároltak a fogyasztók, 11 százalékkal többet, mint az előző év azonos időszakában – idéziaz Adobe Digital Insights adatait a portfolio.hu.
Mobil eszközökön 28,3 milliárd dollár értékben vásároltak az amerikaiak a karácsonyi időszakban, ami 23 százalékos növekedést jelent tavalyhoz képest. Nagyrészt (19,3 milliárd dollárt) okostelefonokról.
Novemberben és decemberben összesen 61 nap volt, amikor vásárolhattak az amerikaiak, ezek közül 57 olyan nap volt, amikor 1 milliárd dollár fölött volt az e-kereskedelmi forgalom. A két legforgalmasabb napnak számító Fekete Péntek és Kiber Hétfő új rekordokat döntött. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >Áprilisban stagnált az Egyesült Államokban személyes fogyasztási árindex
Áprilisban már a harmadik hónapja 2,8 százalékon stagnált a személyes…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >