Év végén nagyot hajrázott az amerikai internetes kiskereskedelem
Rekordot döntött a karácsonyi szezonban az internetes kereskedelem az Egyesült Államokban. Összesen 91,7 milliárd dollárnyi terméket vásároltak a fogyasztók, 11 százalékkal többet, mint az előző év azonos időszakában – idéziaz Adobe Digital Insights adatait a portfolio.hu.
Mobil eszközökön 28,3 milliárd dollár értékben vásároltak az amerikaiak a karácsonyi időszakban, ami 23 százalékos növekedést jelent tavalyhoz képest. Nagyrészt (19,3 milliárd dollárt) okostelefonokról.
Novemberben és decemberben összesen 61 nap volt, amikor vásárolhattak az amerikaiak, ezek közül 57 olyan nap volt, amikor 1 milliárd dollár fölött volt az e-kereskedelmi forgalom. A két legforgalmasabb napnak számító Fekete Péntek és Kiber Hétfő új rekordokat döntött. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Steril legyekkel védekezik Amerika a húsfaló parazita ellen – újra leállt a mexikói állatexport
Újra felfüggesztette a mexikói élőállat-importot az Egyesült Államok, miután ismét…
Tovább olvasom >Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >