Év végén 15,8%-kal nőtt a Delhaize forgalma
A Delhaizenek több márkanév alatt világszerte több mint 2600 egysége van, melyek összforgalma az utolsó negyedévben 5,4 milliárd euró volt.
Hazájában a belga
kereskedelmi vállalat 1,2 milliárd eurós
forgalmat könyvelhetett el, a 738 üzlet forgalma 1,7%-kal
volt magasabb mint egy évvel korábban. A Delhaize főleg
balkáni érdekeltségekkel rendelkezik,
Görögországban 187 egységet üzemeltet,
Romániában 37 áruházban érdekelt.
Az Egyesült Államokban a
Delhaize-é a Food Lion, a Hannaford és a Sweet Bay
lánc. Az összesen 1570 üzletet jelentő hálózat
teljes forgalma 2008 utolsó negyedévében elérte
a 3,16 milliárd eurót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >