Év végén 15,8%-kal nőtt a Delhaize forgalma
A Delhaizenek több márkanév alatt világszerte több mint 2600 egysége van, melyek összforgalma az utolsó negyedévben 5,4 milliárd euró volt.
Hazájában a belga
kereskedelmi vállalat 1,2 milliárd eurós
forgalmat könyvelhetett el, a 738 üzlet forgalma 1,7%-kal
volt magasabb mint egy évvel korábban. A Delhaize főleg
balkáni érdekeltségekkel rendelkezik,
Görögországban 187 egységet üzemeltet,
Romániában 37 áruházban érdekelt.
Az Egyesült Államokban a
Delhaize-é a Food Lion, a Hannaford és a Sweet Bay
lánc. Az összesen 1570 üzletet jelentő hálózat
teljes forgalma 2008 utolsó negyedévében elérte
a 3,16 milliárd eurót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >