Év végéig valamennyi Whole Foods üzletben elérhető lesz a tenyérleolvasással működő biometrikus fizetési technológia
Az Amazon az év végéig valamennyi Whole Foods üzletében lehetővé teszi a vásárlók számára a tenyérleolvasással működő fizetést.
Az Amazon One biometrikus fizetési technológia révén a felhasználók úgy léphetnek be és fizethetnek az áruházakban, hogy a tenyerüket egy leolvasó eszköz fölé helyezik. A vásárlóknak először össze kell kapcsolniuk a tenyerük lenyomatát egy tárolt hitelkártyával, majd ezt követően úgy tudnak fizetni, hogy egyszerűen meglengetik a kezüket a kioszk felett.
A vállalat a technológiát először a pénztár nélküli Go üzleteiben vezette be először. Ezt a Whole Foods üzletek követték, aminek eredményeként az Amazon One már a lánc több mint 200 egységében működik, és a vállalat azt tervezi, hogy a technológiát a következő hónapokban valamennyi – mintegy 500 – Whole Foods üzletben elérhető teszi.
Az Amazon a regisztrált immár több mint 3 millió Amazon One használatból „növekvő keresletre” következtet.
A vállalat a fizikai üzletekben bevethető technológiát egyre inkább harmadik felek felé értékesíti egy az Amazon Web Services felhő divíziója alá tartozó egység részeként. Az Amazon reptéri üzletekkel, sportstadionokkal és koncerthelyszínekkel kötött megállapodásokat a Just Walk Out tenyéralapú fizetési technológia és pénztár nélküli pénztárrendszer telepítésére.
A népszerű pékség-kávézó lánc, a Panera Bread az év elején kezdte el tesztelni az Amazon One-t néhány üzletében. A denveri Coors Field baseballstadionban pedig májusban tették először lehetővé, hogy látogatók a tenyérleolvasó eszközzel vásároljanak alkoholt.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >