Év végéig valamennyi Whole Foods üzletben elérhető lesz a tenyérleolvasással működő biometrikus fizetési technológia
Az Amazon az év végéig valamennyi Whole Foods üzletében lehetővé teszi a vásárlók számára a tenyérleolvasással működő fizetést.
Az Amazon One biometrikus fizetési technológia révén a felhasználók úgy léphetnek be és fizethetnek az áruházakban, hogy a tenyerüket egy leolvasó eszköz fölé helyezik. A vásárlóknak először össze kell kapcsolniuk a tenyerük lenyomatát egy tárolt hitelkártyával, majd ezt követően úgy tudnak fizetni, hogy egyszerűen meglengetik a kezüket a kioszk felett.
A vállalat a technológiát először a pénztár nélküli Go üzleteiben vezette be először. Ezt a Whole Foods üzletek követték, aminek eredményeként az Amazon One már a lánc több mint 200 egységében működik, és a vállalat azt tervezi, hogy a technológiát a következő hónapokban valamennyi – mintegy 500 – Whole Foods üzletben elérhető teszi.
Az Amazon a regisztrált immár több mint 3 millió Amazon One használatból „növekvő keresletre” következtet.
A vállalat a fizikai üzletekben bevethető technológiát egyre inkább harmadik felek felé értékesíti egy az Amazon Web Services felhő divíziója alá tartozó egység részeként. Az Amazon reptéri üzletekkel, sportstadionokkal és koncerthelyszínekkel kötött megállapodásokat a Just Walk Out tenyéralapú fizetési technológia és pénztár nélküli pénztárrendszer telepítésére.
A népszerű pékség-kávézó lánc, a Panera Bread az év elején kezdte el tesztelni az Amazon One-t néhány üzletében. A denveri Coors Field baseballstadionban pedig májusban tették először lehetővé, hogy látogatók a tenyérleolvasó eszközzel vásároljanak alkoholt.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >