Év végéig valamennyi Whole Foods üzletben elérhető lesz a tenyérleolvasással működő biometrikus fizetési technológia
Az Amazon az év végéig valamennyi Whole Foods üzletében lehetővé teszi a vásárlók számára a tenyérleolvasással működő fizetést.
Az Amazon One biometrikus fizetési technológia révén a felhasználók úgy léphetnek be és fizethetnek az áruházakban, hogy a tenyerüket egy leolvasó eszköz fölé helyezik. A vásárlóknak először össze kell kapcsolniuk a tenyerük lenyomatát egy tárolt hitelkártyával, majd ezt követően úgy tudnak fizetni, hogy egyszerűen meglengetik a kezüket a kioszk felett.
A vállalat a technológiát először a pénztár nélküli Go üzleteiben vezette be először. Ezt a Whole Foods üzletek követték, aminek eredményeként az Amazon One már a lánc több mint 200 egységében működik, és a vállalat azt tervezi, hogy a technológiát a következő hónapokban valamennyi – mintegy 500 – Whole Foods üzletben elérhető teszi.
Az Amazon a regisztrált immár több mint 3 millió Amazon One használatból „növekvő keresletre” következtet.
A vállalat a fizikai üzletekben bevethető technológiát egyre inkább harmadik felek felé értékesíti egy az Amazon Web Services felhő divíziója alá tartozó egység részeként. Az Amazon reptéri üzletekkel, sportstadionokkal és koncerthelyszínekkel kötött megállapodásokat a Just Walk Out tenyéralapú fizetési technológia és pénztár nélküli pénztárrendszer telepítésére.
A népszerű pékség-kávézó lánc, a Panera Bread az év elején kezdte el tesztelni az Amazon One-t néhány üzletében. A denveri Coors Field baseballstadionban pedig májusban tették először lehetővé, hogy látogatók a tenyérleolvasó eszközzel vásároljanak alkoholt.
Kapcsolódó cikkeink
Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >