Év végéig 250 termékének árait fagyasztotta be a PENNY
Év végéig 250 termékének árait fagyasztotta be a PENNY, ezzel is segítve vásárlóit ebben a bizonytalan gazdasági helyzetben! A kiskereskedelmi áruházlánc több mint egy évtizede sikeresen működő hűségprogramjának keretében minden hónapban akciókkal és kuponokkal biztosít különféle kedvezményeket a vásárlók számára. Ráadásul a hűségkártya már nemcsak plasztik formában, hanem okostelefonra telepíthető applikáción keresztül is elérhető.
A PENNY 2009 óta működő hűségprogramja az utóbbi időben teljes átalakuláson ment keresztül. A nemrégiben bevezetett újításoknak köszönhetően a vásárlók számára a hűségkártya immár nemcsak plasztik, hanem digitális formában – az ott megjelenő kuponokkal együtt –, okostelefonos applikáción keresztül is elérhető. Fontos kiemelni, hogy a korábban már kiváltott plasztik PENNY Kártya digitalizálása is lehetséges, amely természetesen fizikai formájában továbbra is használható.
Hazánk egyik vezető kiskereskedelmi áruházlánca július végén hirdette meg a hűségprogramjában résztvevő vásárlói számára pénztárcakímélő árstopját, méghozzá elsőként 200 termékre vonatkozóan. Most ezt – újabb 50 termékkel bővítve a kínálati palettát – az év végéig hosszabbította meg.
„A PENNY-nél nap mint nap azon dolgozunk, hogy fogyasztóink számára a legjobb ár-érték arányú termékpalettát kínáljuk, és az áremelkedésekből a lehető legkevesebbet érzékeljék. Azt tapasztaljuk, hogy a közelmúlt gazdasági folyamatokat is befolyásoló eseményei miatt a vevőink számára a kiváló minőség mellett kiemelten fontosak a kedvező árak és az akciók. A hűségprogramunk plusz kedvezményeket biztosít, segítséget nyújtva a mindennapi bevásárlások során a kiadások mérséklésében. Ennek keretében év végéig 250 termékünket árstoppal láttunk el, tehát az ilyen jelzésű árucikkeink október 15-én érvényes fogyasztói árai a PENNY Kártya használata esetén 2022. december 31-ig változatlanok. Továbbá vásárlóink a hűségkártya használatával akár 50 százalékos kedvezményt is kaphatnak egyes termékek megvásárlása esetén”
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
PENNY
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a lakosság fogyasztása?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >Gondtalan fogyasztók? Jókora különbségek a középkorúak táborában
Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben,…
Tovább olvasom >18+! Az energiaital után a kóla lesz a következő?
A Magyarországon érvénybe lépő új szabályozás értelmében tilos lesz energiaitalokat…
Tovább olvasom >