Év Terméke Díjat nyert a Lidl Fit&Well termékcsaládja
A Lidl Magyarország egészségbarát Fit&Well termékcsaládja nyerte el „Az Év Terméke Díj 2016” elismerést a pékáru kategóriában. A kiváló termékminősítést fogyasztói döntések alapján érdemelték ki az összetételüket tekintve fehérjeforrásnak és élelmirost-forrásnak minősülő, helyben sütött péksütemények.
A Product of the Year szerte a világon rangos kitüntetés, amivel innovációs termékeket és szolgáltatásokat értékelnek és díjaznak, szakmai előzsűrizést követően, a fogyasztók véleménye és szavazatai alapján. Magyarországon, az idei évben, pékáru kategóriában a vásárlók első helyezettnek a Lidl Magyarország által forgalmazott, saját márkás Fit&Well termékeit jelölték, melyek amellett, hogy frissek és finomak, egészségesek is.
A helyben sütött péksütemények ugyanis az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezésügyi Intézet szakértői véleményei alapján tápanyag-összetételre vonatkozóan fehérjeforrásnak és élelmirost-forrásnak minősülnek, többségében csökkentett szénhidráttartalmúak és természetesen nagyon finomak. A cukrot nem tartalmazó Fit and Well termékekben a cukrot cukoralkoholokkal helyettesítik, melyek a növényekben is megtalálható, lassú felszívódású szénhidrátok. A cukrokhoz képest nagy előnyük, hogy kevesebb energiát tartalmaznak, a vércukorszint emelő hatásuk is kisebb, ráadásul nem okoznak fogszuvasodást.
„A tudatos táplálkozás feltétele a megfelelő tájékozódás és az optimális kínálat. Utóbbit tekintve minden olyan újítás, fejlesztés, mely az egészségesebb élelmiszerek választékát bővíti, szükségszerű hazánkban. A magyar fiatalok egyre tudatosabban étkeznek, amit a gyártó, forgalmazó cégek is kezdenek felismerni. A Lidl kezdeményezése ebből a szempontból sikeres és példaértékűnek tekinthető” – mondta Kubányi Jolán, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke. A Fit&Well péksütemények a hagyományos pékáruk speciális igényekhez szabott változatai. A termékfejlesztés a fogyasztói igények maximális figyelembevételével történt, legfontosabb szempont az értékes tápanyagtartalom élvezhető íz világgal való kombinálása és nem utolsó sorban az elérhető ár volt. A tudatos táplálkozást folytató, a téma iránt érdeklődő vásárlóknak való kedvezés mellett a Lidl további célja a termékcsaláddal, hogy még tovább bővítse a kínálatot a funkcionális élelmiszerek irányába.
„A Lidl számára kezdetektől fogva fontos, hogy a fogyasztók igényeire szabja kínálatát, s mivel napjainkban egyre többen ügyelünk a táplálkozásunkra, az áruházlánc az egészségtudatos és a speciális táplálkozási igényekkel rendelkező vásárlókra is odafigyel. Ennek érdekében fejlesztettük ki és vezettük be a szortimentbe tavaly a Fit&Well termékcsaládot is. Örömmel és büszkeséggel tölt el bennünket a speciális péksüteményeknek megszavazott „Év Terméke Díj”, mely valódi visszajelzés arról, hogy jó úton járunk – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője.
Magyarországon 2012-ben indult útjára az „Év Terméke Díj”, melyre olyan teljesen új, egyedi vagy megújított termékekkel és szolgáltatásokkal lehet nevezni, melyek a fogyasztók számára érzékelhető innovációt tartalmaznak összetétel, hatóanyag, csomagolás, dizájn szempontjából. A fogyasztói szavazatok alapján 2016 márciusában 23 kategóriában értékelték a termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Itthon és külföldön is egyre népszerűbbek a magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök
A magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök iránti kereslet mind belföldön,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >