Év Terméke Díjat nyert a Hajdú joghurtsajt
A Kőröstej által forgalmazott Hajdú joghurtsajt győzött az Év Terméke Díj 2016 sajt kategóriájában. Tegnap hirdették ki a fogyasztók véleményén alapuló díj győzteseit. A kóstolók 95%-a messzemenően elégedett volt a termékkel, amely nemcsak itthon, hanem külföldön is népszerű.
Hazánkban 2012-ben indult útjára a Product of the Year, vagyis a világ egyik legjelentősebb innovatív termékeket díjazó rendszere, amely a fogyasztók döntésén alapul. A programba maguk a gyártók és forgalmazók nevezhetik új, innovatív termékeiket, ahol azok különböző termékcsoportokban versenyeznek egymással. A GfK Hungária 2000 fős közvélemény-kutatása alapján idén a sajt kategóriában a Hajdú joghurtsajt került ki győztesen.
A joghurtsajt, melyet hazájában Labneh néven ismernek, a Földközi-tenger medencéjében és Közel-Keleten kedvelt krémes sajtféleség. Szinte nincs nap, hogy ne kerülne a családi asztalokra. A forgalmazó azt követően döntött a Hajdú joghurtsajt hazai bevezetése mellett, hogy a termék a tizenkét ország sajtjait felvonultató ausztriai sajtolimpián elnyert ezüstéremmel korábban óriási nemzetközi sikert ért el. A magyar piacon vadonatúj joghurtsajt gazdag a legértékesebb fehérjében, ráadásul a kóstolóteszteken is kiemelkedően szerepelt. Innovációs díjat nyert fejlesztés eredményeként, a sajtgyártás során keletkező tejsavóból a tej legegészségesebb összetevőit nyerik ki, ennek köszönhetően értékes, könnyen emészthető savófehérjéket, esszenciális aminosavakat és ásványi anyagokat tartalmaz a mérsékelt zsírtartalmú sajtkülönlegesség.
A GfK Hungária kutatása során a joghurtsajtról a válaszadók elsöprő többsége, 95%-a nyilatkozott elégedetten, míg a nők körében ez az arány még magasabb, 98% volt. A Hajdú joghurtsajtnak nemcsak az íze és az állaga aratott sikert a felmérésekben, de sokoldalúságát is értékelik a sajtkedvelők. Friss kenyérre kenve önmagában, vagy salátákban, ínyenc mártogatóalapként és édességekben, sajttortákban is tökéletes finomság.
A termék nem csak hazánkban sikeres, az Európai Unió tagországaiban és a Közel-Keleten több mint húsz országban szintén nagy népszerűségnek örvend.
Kapcsolódó cikkeink
3000 tonna sajtot exportált tavaly a svájci Lidl
Több mint 3000 tonna sajtot exportált a svájci Lidl 2023-ban,…
Tovább olvasom >Hajdú tejszínes krémsajt visszazárható üvegben
Ez az új, selymes állagú krémsajt valódi különlegesség. Miközben minősége…
Tovább olvasom >Enyhült a prés a sajton
Nyögi még a közelmúlt horrorárait a sajtpiac: hiába normalizálódott az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >