Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között az ”Év promóciója 2025” díjáért.
Nevezni az FMCG-promócióban szereplő termék gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője tud. A versenyben azok az országos promóciók vehetnek részt, amelyek 2023. október 1. és 2024. december 31. között megvalósultak.
Nevezni az alábbi kategóriákban lehet:
– ÉLELMISZER
– ITAL
– HORECA
– NON-FOOD (HÁZTARTÁSI VEGYI ÁRU ÉS KOZMETIKA)
– ONLINE/DIGITÁLIS
– KERESKEDELMI
– NON-FMCG
A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként, a piackutatásban résztvevő vásárlók döntenek.
A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi. A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevételnövekedést hozóval!
A fenntarthatósági, CSR, valamint Trade magazin, POPAI és Trade Marketing Klub különdíjak is átadásra kerülnek, bármely kategóriához kapcsolódva érkeznek az ilyen témájú pályázatok.
A nevezési határidő: 2025. március 01.
Nevezési díj: 1.pályázat 99 000 Ft + áfa / 2. és további pályázat 89 000 Ft + áfa, (társnevezői díj: 89 000 Ft + áfa), amely magában foglalja 1 fő részvételét a díjátadóval egybekötött konferencián.
DÍJÁTADÓ A PROMÓCIÓK NAPJA KONFERENCIÁN
Időpont: 2025. április 10.
Részvételidíj: 69 000 Ft+áfa/fő
(pályázatonként 1 fő számára térítésmentes)
Jelentkezési adatlap 
További információkért írjon nekünk e-mailt: marketing@trademagazin.hu
Év promóciója 2025 verseny ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓJA
Év promóciója 2025 VERSENYSZABÁLYZATA
A pályázat kiírója
A verseny szakmai támogatói
Együttműködő partner
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Tanulás másképpen!
Mindannyian jól tudjuk, az egész élet egy tanulási folyamat. Soha…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >