Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között az ”Év promóciója 2025” díjáért.
Nevezni az FMCG-promócióban szereplő termék gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője tud. A versenyben azok az országos promóciók vehetnek részt, amelyek 2023. október 1. és 2024. december 31. között megvalósultak.
Nevezni az alábbi kategóriákban lehet:
– ÉLELMISZER
– ITAL
– HORECA
– NON-FOOD (HÁZTARTÁSI VEGYI ÁRU ÉS KOZMETIKA)
– ONLINE/DIGITÁLIS
– KERESKEDELMI
– NON-FMCG
A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként, a piackutatásban résztvevő vásárlók döntenek.
A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi. A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevételnövekedést hozóval!
A fenntarthatósági, CSR, valamint Trade magazin, POPAI és Trade Marketing Klub különdíjak is átadásra kerülnek, bármely kategóriához kapcsolódva érkeznek az ilyen témájú pályázatok.
A nevezési határidő: 2025. március 01.
Nevezési díj: 1.pályázat 99 000 Ft + áfa / 2. és további pályázat 89 000 Ft + áfa, (társnevezői díj: 89 000 Ft + áfa), amely magában foglalja 1 fő részvételét a díjátadóval egybekötött konferencián.
DÍJÁTADÓ A PROMÓCIÓK NAPJA KONFERENCIÁN
Időpont: 2025. április 10.
Részvételidíj: 69 000 Ft+áfa/fő
(pályázatonként 1 fő számára térítésmentes)
Jelentkezési adatlap 
További információkért írjon nekünk e-mailt: marketing@trademagazin.hu
Év promóciója 2025 verseny ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓJA
Év promóciója 2025 VERSENYSZABÁLYZATA
A pályázat kiírója
A verseny szakmai támogatói
Együttműködő partner
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Tanulás másképpen!
Mindannyian jól tudjuk, az egész élet egy tanulási folyamat. Soha…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >