Év Bormarketingje 2008 Díj
Az idei nyertes az egri Monarchia Borászat, illetve a közösségi bormarketing kategóriában, az Egri Borvidékért Alapítvány kapta meg a kitüntető címet.
A 2008. december 8-án
megrendezésre került ünnepélyes díjátadóra
az Uránia Filmszínházban került sor, melyre
meghívást kaptak az előző évek díjazottjai
is, illetve az a 6 borászat, akiknek nem sikerült idén
elhódítani a címet, de marketing tevékenységük
valamely eleme igazán kiemelkedőnek mondható: Árvay
és Társa Pincészet, Sauska Pincészet,
Demeter Pincészet, Weninger Pincészet, Heimann Zoltán
és Csutorás Pincészet.
A rendezvényen, mellyel egyben a
2009-es Magyar Borok Évkönyvének megjelenését
is ünnepelték, a Vivat Bacchus énekegyüttes
remek hangulatú előadással lépett fel. A műsort
ünnepi ebéd követte, melyhez természetesen az
idei évkönyvből válogatott borokat szervírozták
fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >