Év Bormarketingje 2008 Díj
Az idei nyertes az egri Monarchia Borászat, illetve a közösségi bormarketing kategóriában, az Egri Borvidékért Alapítvány kapta meg a kitüntető címet.
A 2008. december 8-án
megrendezésre került ünnepélyes díjátadóra
az Uránia Filmszínházban került sor, melyre
meghívást kaptak az előző évek díjazottjai
is, illetve az a 6 borászat, akiknek nem sikerült idén
elhódítani a címet, de marketing tevékenységük
valamely eleme igazán kiemelkedőnek mondható: Árvay
és Társa Pincészet, Sauska Pincészet,
Demeter Pincészet, Weninger Pincészet, Heimann Zoltán
és Csutorás Pincészet.
A rendezvényen, mellyel egyben a
2009-es Magyar Borok Évkönyvének megjelenését
is ünnepelték, a Vivat Bacchus énekegyüttes
remek hangulatú előadással lépett fel. A műsort
ünnepi ebéd követte, melyhez természetesen az
idei évkönyvből válogatott borokat szervírozták
fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >