Év Bormarketingje 2008 Díj
Az idei nyertes az egri Monarchia Borászat, illetve a közösségi bormarketing kategóriában, az Egri Borvidékért Alapítvány kapta meg a kitüntető címet.
A 2008. december 8-án
megrendezésre került ünnepélyes díjátadóra
az Uránia Filmszínházban került sor, melyre
meghívást kaptak az előző évek díjazottjai
is, illetve az a 6 borászat, akiknek nem sikerült idén
elhódítani a címet, de marketing tevékenységük
valamely eleme igazán kiemelkedőnek mondható: Árvay
és Társa Pincészet, Sauska Pincészet,
Demeter Pincészet, Weninger Pincészet, Heimann Zoltán
és Csutorás Pincészet.
A rendezvényen, mellyel egyben a
2009-es Magyar Borok Évkönyvének megjelenését
is ünnepelték, a Vivat Bacchus énekegyüttes
remek hangulatú előadással lépett fel. A műsort
ünnepi ebéd követte, melyhez természetesen az
idei évkönyvből válogatott borokat szervírozták
fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
