EuroShop, POS-marketing, POPAI
A bolti eladás marketingje egyre inkább felértékelődik. A fejlődés fő irányainak áttekintésére kínál lehetőséget az EuroShop szakvásár Düsseldorfban, 2008. február 23–27 között. A várható programot Máté Szilvia, a Messe Düsseldorf budapesti képviselője mutatta be egy budapesti sajtótájékoztatón, október végén. Az EuroShop a kereskedelemben és partnereinél használt beruházási javak világviszonylatban első számú seregszemléje, mutatott rá a háromévenkénti rendezvény fontosságára:
– Jövőre először lépjük túl a 100 ezer négyzetméteres nettó kiállítási területet, és több mint 50 országból 1600 vállalat mutatkozik be.
Felhívta a figyelmet arra, hogy a budapesti vásárképviseleten a belépőjegyeket elővételben 20-30 százalékkal olcsóbban lehet megvenni, mint majd a düsseldorfi helyszínen. Azon kívül a szálláskeresésben szívesen segítenek, és információkkal is készséggel állnak az érdeklődők rendelkezésére. Telefonszámuk: 06 (1) 346-0273. E-mail: office@bdexpo.hu
Az EuroShop rendezői négy csoportra osztják a látnivalókat.
EuroConcept néven az üzlethelyiség-kialakítás, boltberendezés, világítástechnika, belsőépítészet és formatervezés, valamint a hűtő- és klímaberendezés újdonságai láthatók.
EuroSales az a szegmens, ahol a vizuális marketing, bolti eladásösztönzés és az eladáshelyi marketing valamennyi vonatkozását felvonultatják.
EuroCis az informatikai és biztonságtechnikai rendszerek csoportja: ott koncentráltan jelenik meg a legkorszerűbb kiskereskedelmi technológia.
EuroExpo névvel a vásári standépítés, formatervezés és eseménymarketing a téma.
Több fényt!
A sajtótájékoztatón az EuroShop és a kereskedelem összefüggéseiről dr. Bernd Hallier professzor, a kölni székhelyű Európai Kereskedelmi Intézet igazgatója tartott előadást.
A kereskedelemben tapasztalható tendenciák közül hangsúlyozta a világítástechnika térnyerését:
– Az eladótér olyan, mint egy színpad, ahol a fény az eladásösztönzés eszköze, hiszen érzelmeket vált ki. A csillogás, a hangulatkeltő, meleg árnyalatú megvilágítás, ugyanakkor bizonyos tárgyak látványos reflektorfénybe állítása a feladat. Nem véletlen, hogy a bolti világítástechnika – először az EuroShop történetében – egy teljes csarnokot foglal el.
B. E.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >