EuroShop, POS-marketing, POPAI
A bolti eladás marketingje egyre inkább felértékelődik. A fejlődés fő irányainak áttekintésére kínál lehetőséget az EuroShop szakvásár Düsseldorfban, 2008. február 23–27 között. A várható programot Máté Szilvia, a Messe Düsseldorf budapesti képviselője mutatta be egy budapesti sajtótájékoztatón, október végén. Az EuroShop a kereskedelemben és partnereinél használt beruházási javak világviszonylatban első számú seregszemléje, mutatott rá a háromévenkénti rendezvény fontosságára:
– Jövőre először lépjük túl a 100 ezer négyzetméteres nettó kiállítási területet, és több mint 50 országból 1600 vállalat mutatkozik be.
Felhívta a figyelmet arra, hogy a budapesti vásárképviseleten a belépőjegyeket elővételben 20-30 százalékkal olcsóbban lehet megvenni, mint majd a düsseldorfi helyszínen. Azon kívül a szálláskeresésben szívesen segítenek, és információkkal is készséggel állnak az érdeklődők rendelkezésére. Telefonszámuk: 06 (1) 346-0273. E-mail: office@bdexpo.hu
Az EuroShop rendezői négy csoportra osztják a látnivalókat.
EuroConcept néven az üzlethelyiség-kialakítás, boltberendezés, világítástechnika, belsőépítészet és formatervezés, valamint a hűtő- és klímaberendezés újdonságai láthatók.
EuroSales az a szegmens, ahol a vizuális marketing, bolti eladásösztönzés és az eladáshelyi marketing valamennyi vonatkozását felvonultatják.
EuroCis az informatikai és biztonságtechnikai rendszerek csoportja: ott koncentráltan jelenik meg a legkorszerűbb kiskereskedelmi technológia.
EuroExpo névvel a vásári standépítés, formatervezés és eseménymarketing a téma.
Több fényt!
A sajtótájékoztatón az EuroShop és a kereskedelem összefüggéseiről dr. Bernd Hallier professzor, a kölni székhelyű Európai Kereskedelmi Intézet igazgatója tartott előadást.
A kereskedelemben tapasztalható tendenciák közül hangsúlyozta a világítástechnika térnyerését:
– Az eladótér olyan, mint egy színpad, ahol a fény az eladásösztönzés eszköze, hiszen érzelmeket vált ki. A csillogás, a hangulatkeltő, meleg árnyalatú megvilágítás, ugyanakkor bizonyos tárgyak látványos reflektorfénybe állítása a feladat. Nem véletlen, hogy a bolti világítástechnika – először az EuroShop történetében – egy teljes csarnokot foglal el.
B. E.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >