EuroShop 2017: Wanzl-válaszok a kiskereskedelem megatrendjeire
Itt az EuroShop! 2017-ben március 5-től 9-ig tartja nyitva kapuit Düsseldorfban a világ összes országából érkező látogatók számára a nemzetközi kereskedelem legfontosabb vására. Az egyik legnagyobb kiállítóként és a globális kereskedelem egyik vezető kiskereskedelmi partnereként a Wanzl a 13-as csarnok A89-es standján mutatja be a közelgő fogyasztási forradalom számára kínált food- és near-food-megoldásait.
Hogyan néz ki a jövő az egész világon a helyhez kötött üzletekben? Hogyan működik az online és offline kapcsolat, az üzleti és a web-értékesítés forgalma között? Az „#uptrade with wanzl“ 1.400 m2-en mutatja be azokat az ötleteket, amelyek valódi többletértéket kínálnak a helyhez kötött kereskedőknek.
Digitális adatok a Wanzl Connect-tel
A fókuszban a Wanzl Connect-tel megszerezhető digitális adatok állnak. Hiszen annak megtapasztalásához, hogy hogyan alakul a fogyasztó útvonala a bolton keresztül, az online-játékosok módszereivel felérő adatakvizícióra van szükség. A Wanzl RFID-bevásárlókocsijai nagyon ötletesen szállítják a pontos adatokat az áruház optimális kialakításához, a vevői kötődés fokozásához és a forgalom növeléséhez. A shoping-listához, self-paymenthez és az indoor-navigáláshoz tartozó mobil végkészülékek platformjait digitális technika köti hálózatba. Ha a vásárlók online vásárolnak, akkor a Wanzl home-delivery logisztikai megoldásai diktálják a tempót (picks per hour).
A márkaidentitás egyedülállóvá tesz
Az elektronikus kereskedelem virágzik. A food és near-food boltok azonban az inspiráció, szórakozás, emóciók, márkaidentitás és a korlátlan vásárlási élmények friss helyszínei maradnak. A Wanzl üzletépítő rendszerei megmutatják, hogy hova tart a kiskereskedelem a boltberendezés és a termékprezentálás tökéletes partneri kapcsolata esetén. Minden áruház számára egyedülálló, friss márkaidentitást teremtenek. A Wanzl először vonja be a külön erre a célra kifejlesztett kasszazónát is bolti koncepciójába. A „convenience” 2017-ben is egy további nagy téma, ahol a Wanzl nagyon ötletesen lép fel rendszerpartnerként saját innovációkkal és teremt olyan élvezeti szigeteket, amelyek vásárlásra csábítanak. A Wanzl első update-je már az EuroShop 2017 előtt elérhető az uptrade.wanzl.com cím alatt.
Kapcsolódó cikkeink
EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >