EuroShop 2017: Wanzl-válaszok a kiskereskedelem megatrendjeire

Szerző: Trademagazin Dátum: 2017. 02. 03. 10:30

Itt az EuroShop! 2017-ben március 5-től 9-ig tartja nyitva kapuit Düsseldorfban a világ összes országából érkező látogatók számára a nemzetközi kereskedelem legfontosabb vására. Az egyik legnagyobb kiállítóként és a globális kereskedelem egyik vezető kiskereskedelmi partnereként a Wanzl a 13-as csarnok A89-es standján mutatja be a közelgő fogyasztási forradalom számára kínált food- és near-food-megoldásait.

WANZL_EuroShop_2017

Hogyan néz ki a jövő az egész világon a helyhez kötött üzletekben? Hogyan működik az online és offline kapcsolat, az üzleti és a web-értékesítés forgalma között? Az „#uptrade with wanzl“ 1.400 m2-en mutatja be azokat az ötleteket, amelyek valódi többletértéket kínálnak a helyhez kötött kereskedőknek.

Digitális adatok a Wanzl Connect-tel

A fókuszban a Wanzl Connect-tel megszerezhető digitális adatok állnak. Hiszen annak megtapasztalásához, hogy hogyan alakul a fogyasztó útvonala a bolton keresztül, az online-játékosok módszereivel felérő adatakvizícióra van szükség. A Wanzl RFID-bevásárlókocsijai nagyon ötletesen szállítják a pontos adatokat az áruház optimális kialakításához, a vevői kötődés fokozásához és a forgalom növeléséhez. A shoping-listához, self-paymenthez és az indoor-navigáláshoz tartozó mobil végkészülékek platformjait digitális technika köti hálózatba. Ha a vásárlók online vásárolnak, akkor a Wanzl home-delivery logisztikai megoldásai diktálják a tempót (picks per hour).

A márkaidentitás egyedülállóvá tesz

Az elektronikus kereskedelem virágzik. A food és near-food boltok azonban az inspiráció, szórakozás, emóciók, márkaidentitás és a korlátlan vásárlási élmények friss helyszínei maradnak. A Wanzl üzletépítő rendszerei megmutatják, hogy hova tart a kiskereskedelem a boltberendezés és a termékprezentálás tökéletes partneri kapcsolata esetén. Minden áruház számára egyedülálló, friss márkaidentitást teremtenek. A Wanzl először vonja be a külön erre a célra kifejlesztett kasszazónát is bolti koncepciójába. A „convenience” 2017-ben is egy további nagy téma, ahol a Wanzl nagyon ötletesen lép fel rendszerpartnerként saját innovációkkal és teremt olyan élvezeti szigeteket, amelyek vásárlásra csábítanak. A Wanzl első update-je már az EuroShop 2017 előtt elérhető az uptrade.wanzl.com cím alatt.

Kapcsolódó cikkeink