EuroShop 2008 „Made by Wanzl”
Az EuroShop 2008-on a Wanzl a „Made by Wanzl” filozófiát követve mutatta be innovatív fejlesztéseit a bevásárlókocsik, vevőterelők, elárusító eszközök és displayek, valamint a food és a non-food szektor számára készült iránymutató boltkialakítási megoldások területéről. A középpontban a „Future Shopping” innovatív projekt állt, ami az önkiszolgáló rendszerek és a boltkialakítás területéről kapcsolja össze egymással jövőbe mutató módon az RFID-alkalmazásokat.A Wanzl üzletberendezési üzletága nemcsak érdekes továbbfejlesztéseket, hanem egészen új kezdeményezéseket is bemutatott. A vállalat teljesítményspektruma lefedi a teljes boltkialakítási folyamatot: a koncepciótól, a designtól és a tervezéstől kezdve a projekt-koordináción át egészen a termelésig és a megvalósításig – pontosan a vevő kívánságaira és igényeire szabva. A Wanzl cég olyan partnernek tartja magát, aki utat mutat, ötleteket fejleszt és új lehetőségeket tár fel.
Ezek a termékek minden egyes egyedi követelménynél egyesítik a rugalmasságot és egyediséget a gazdaságossággal, mert a Wanzl megkönnyíti és kényelmesebbé teszi a kereskedelem számára az eladást, a vevők számára pedig a bevásárlást, mégpedig világszerte példás és azonos minőségi kritériumoknak megfelelően.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >