EuroShop 2008 „Made by Wanzl”
Az EuroShop 2008-on a Wanzl a „Made by Wanzl” filozófiát követve mutatta be innovatív fejlesztéseit a bevásárlókocsik, vevőterelők, elárusító eszközök és displayek, valamint a food és a non-food szektor számára készült iránymutató boltkialakítási megoldások területéről. A középpontban a „Future Shopping” innovatív projekt állt, ami az önkiszolgáló rendszerek és a boltkialakítás területéről kapcsolja össze egymással jövőbe mutató módon az RFID-alkalmazásokat.A Wanzl üzletberendezési üzletága nemcsak érdekes továbbfejlesztéseket, hanem egészen új kezdeményezéseket is bemutatott. A vállalat teljesítményspektruma lefedi a teljes boltkialakítási folyamatot: a koncepciótól, a designtól és a tervezéstől kezdve a projekt-koordináción át egészen a termelésig és a megvalósításig – pontosan a vevő kívánságaira és igényeire szabva. A Wanzl cég olyan partnernek tartja magát, aki utat mutat, ötleteket fejleszt és új lehetőségeket tár fel.
Ezek a termékek minden egyes egyedi követelménynél egyesítik a rugalmasságot és egyediséget a gazdaságossággal, mert a Wanzl megkönnyíti és kényelmesebbé teszi a kereskedelem számára az eladást, a vevők számára pedig a bevásárlást, mégpedig világszerte példás és azonos minőségi kritériumoknak megfelelően.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >