Európai zöldség- és gyümölcstermesztők fogtak össze az európai termékekért
Az európai zöldség- és gyümölcstermesztők összefogtak és kampányt indítottak az Európai Unió belső piacainak védelme érdekében. A kezdeményezés fő célja az, hogy ösztönözzék a vásárlókat az EU-ban termelt zöldségek és gyümölcsök vásárlására.
A kampány hangsúlyozza az európai termékek minőségét és biztonságosságát, miközben támogatást kér az EU gazdái számára. A mediterrán régió gazdái gyakran nehéz helyzetben vannak az árversenyben, különösen az észak-afrikai és dél-amerikai beszállítókkal szemben. Míg az uniós termelőket szigorú szabályozások kötik, addig a harmadik országokból származó termékek gyakran nem felelnek meg ugyanezen szigorúságnak.
A „Mediterranean Combo” kampány az Európai Unió termelőinek támogatására szólít fel, hangsúlyozva, hogy az európai gazdák csak akkor maradhatnak versenyképesek, ha az EU-tagországok lakosai és beszerzői is támogatják őket. A kampány tagjai rámutatnak arra is, hogy az EU-ban termelt zöldségek és gyümölcsök minősége általában jobb, mint az olcsóbb, külföldről importált termékek. Ezért fontos, hogy a fogyasztók választásukkal támogassák az európai gazdákat és termelőket, ezzel is hozzájárulva az európai mezőgazdaság fenntarthatóságához és versenyképességéhez.
Kapcsolódó cikkeink
Zöldség-filharmonikusok – A nap videója
Hogyan szól az uborka? Milyen hangot ad a répa? Az…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >