Európai zöldség- és gyümölcstermesztők fogtak össze az európai termékekért
Az európai zöldség- és gyümölcstermesztők összefogtak és kampányt indítottak az Európai Unió belső piacainak védelme érdekében. A kezdeményezés fő célja az, hogy ösztönözzék a vásárlókat az EU-ban termelt zöldségek és gyümölcsök vásárlására.
A kampány hangsúlyozza az európai termékek minőségét és biztonságosságát, miközben támogatást kér az EU gazdái számára. A mediterrán régió gazdái gyakran nehéz helyzetben vannak az árversenyben, különösen az észak-afrikai és dél-amerikai beszállítókkal szemben. Míg az uniós termelőket szigorú szabályozások kötik, addig a harmadik országokból származó termékek gyakran nem felelnek meg ugyanezen szigorúságnak.
A „Mediterranean Combo” kampány az Európai Unió termelőinek támogatására szólít fel, hangsúlyozva, hogy az európai gazdák csak akkor maradhatnak versenyképesek, ha az EU-tagországok lakosai és beszerzői is támogatják őket. A kampány tagjai rámutatnak arra is, hogy az EU-ban termelt zöldségek és gyümölcsök minősége általában jobb, mint az olcsóbb, külföldről importált termékek. Ezért fontos, hogy a fogyasztók választásukkal támogassák az európai gazdákat és termelőket, ezzel is hozzájárulva az európai mezőgazdaság fenntarthatóságához és versenyképességéhez.
Kapcsolódó cikkeink
Fokozatos átállás: új EU-s rendelet alakítja át a csomagolási piacot
Az Európai Unió új csomagolási rendelete alapjaiban változtatja meg a…
Tovább olvasom >Razziát tartottak a parkolóban: kilókban mérték az illegális gyümölcsöt
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a rendőrség…
Tovább olvasom >A magyar csemegekukorica továbbra is Európa élvonalában
A magyar csemegekukorica-szektor továbbra is Európa éllovasa 2025-ben, megelőzve Franciaországot.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >