Európai zöldség- és gyümölcstermesztők fogtak össze az európai termékekért
Az európai zöldség- és gyümölcstermesztők összefogtak és kampányt indítottak az Európai Unió belső piacainak védelme érdekében. A kezdeményezés fő célja az, hogy ösztönözzék a vásárlókat az EU-ban termelt zöldségek és gyümölcsök vásárlására.
A kampány hangsúlyozza az európai termékek minőségét és biztonságosságát, miközben támogatást kér az EU gazdái számára. A mediterrán régió gazdái gyakran nehéz helyzetben vannak az árversenyben, különösen az észak-afrikai és dél-amerikai beszállítókkal szemben. Míg az uniós termelőket szigorú szabályozások kötik, addig a harmadik országokból származó termékek gyakran nem felelnek meg ugyanezen szigorúságnak.
A „Mediterranean Combo” kampány az Európai Unió termelőinek támogatására szólít fel, hangsúlyozva, hogy az európai gazdák csak akkor maradhatnak versenyképesek, ha az EU-tagországok lakosai és beszerzői is támogatják őket. A kampány tagjai rámutatnak arra is, hogy az EU-ban termelt zöldségek és gyümölcsök minősége általában jobb, mint az olcsóbb, külföldről importált termékek. Ezért fontos, hogy a fogyasztók választásukkal támogassák az európai gazdákat és termelőket, ezzel is hozzájárulva az európai mezőgazdaság fenntarthatóságához és versenyképességéhez.
Kapcsolódó cikkeink
Orosz uborka önti el uniót: feszül a lengyel termelők piaca
Bár az Európai Unió az orosz mezőgazdasági termékekre vonatkozó szankciós…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készült a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >