Európai zöldség- és gyümölcstermesztők fogtak össze az európai termékekért
Az európai zöldség- és gyümölcstermesztők összefogtak és kampányt indítottak az Európai Unió belső piacainak védelme érdekében. A kezdeményezés fő célja az, hogy ösztönözzék a vásárlókat az EU-ban termelt zöldségek és gyümölcsök vásárlására.
A kampány hangsúlyozza az európai termékek minőségét és biztonságosságát, miközben támogatást kér az EU gazdái számára. A mediterrán régió gazdái gyakran nehéz helyzetben vannak az árversenyben, különösen az észak-afrikai és dél-amerikai beszállítókkal szemben. Míg az uniós termelőket szigorú szabályozások kötik, addig a harmadik országokból származó termékek gyakran nem felelnek meg ugyanezen szigorúságnak.
A „Mediterranean Combo” kampány az Európai Unió termelőinek támogatására szólít fel, hangsúlyozva, hogy az európai gazdák csak akkor maradhatnak versenyképesek, ha az EU-tagországok lakosai és beszerzői is támogatják őket. A kampány tagjai rámutatnak arra is, hogy az EU-ban termelt zöldségek és gyümölcsök minősége általában jobb, mint az olcsóbb, külföldről importált termékek. Ezért fontos, hogy a fogyasztók választásukkal támogassák az európai gazdákat és termelőket, ezzel is hozzájárulva az európai mezőgazdaság fenntarthatóságához és versenyképességéhez.
Kapcsolódó cikkeink
Kihirdették az Európai Unió mesterséges intelligenciáról szóló rendeletét
A mai napon kihirdették az EU mesterséges intelligenciáról szóló rendeletét…
Tovább olvasom >Előresietett a természet: korábban indul a bogyós gyümölcsök szezonja
Az idei meleg tél és enyhe tavasz következtében a természet…
Tovább olvasom >Szintetikus vegyületek az ételeinkben? Fontos uniós projekt hazai partnere a Tudatos Vásárlók Egyesülete
A ToxFree Life for All az EU frissen indult tudatosságnövelő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >