Európai Kereskedelem Napja Magyarországon harmadszor
Az Európai Unió GDP-jéhez 13 százalékban járul hozzá a kiskereskedelem, a szektorban működő 5,5 millió cég több mint 25 millió embernek ad munkát.
Idén november 6-án kerül sor az
Európai Kereskedelem Napjára, amelynek célja, hogy a kereskedelem szereplőit és
a fogyasztókat is közelebb hozza a politika szereplőihez és egymáshoz, hogy
kérdéseik, problémáik eljuthassanak az Európai Unió megfelelő plénumai elé. A
kereskedelem napja bizonyíték arra, hogy kis- és nagyvállalatok képesek
összefogni a vásárlóért, félretéve a piacon uralkodó ellentéteket.
A program idén az Európai Vállalkozási Díj nemzeti fordulójában az Úttörő
szellem a vállalkozásban kategóriában is helyezést ért el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >