Európai Kereskedelem Napja Magyarországon harmadszor
Az Európai Unió GDP-jéhez 13 százalékban járul hozzá a kiskereskedelem, a szektorban működő 5,5 millió cég több mint 25 millió embernek ad munkát.
Idén november 6-án kerül sor az
Európai Kereskedelem Napjára, amelynek célja, hogy a kereskedelem szereplőit és
a fogyasztókat is közelebb hozza a politika szereplőihez és egymáshoz, hogy
kérdéseik, problémáik eljuthassanak az Európai Unió megfelelő plénumai elé. A
kereskedelem napja bizonyíték arra, hogy kis- és nagyvállalatok képesek
összefogni a vásárlóért, félretéve a piacon uralkodó ellentéteket.
A program idén az Európai Vállalkozási Díj nemzeti fordulójában az Úttörő
szellem a vállalkozásban kategóriában is helyezést ért el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >