Európai Kereskedelem Napja Magyarországon harmadszor
Az Európai Unió GDP-jéhez 13 százalékban járul hozzá a kiskereskedelem, a szektorban működő 5,5 millió cég több mint 25 millió embernek ad munkát.
Idén november 6-án kerül sor az
Európai Kereskedelem Napjára, amelynek célja, hogy a kereskedelem szereplőit és
a fogyasztókat is közelebb hozza a politika szereplőihez és egymáshoz, hogy
kérdéseik, problémáik eljuthassanak az Európai Unió megfelelő plénumai elé. A
kereskedelem napja bizonyíték arra, hogy kis- és nagyvállalatok képesek
összefogni a vásárlóért, félretéve a piacon uralkodó ellentéteket.
A program idén az Európai Vállalkozási Díj nemzeti fordulójában az Úttörő
szellem a vállalkozásban kategóriában is helyezést ért el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >