Európai Kereskedelem Napja Magyarországon harmadszor
Az Európai Unió GDP-jéhez 13 százalékban járul hozzá a kiskereskedelem, a szektorban működő 5,5 millió cég több mint 25 millió embernek ad munkát.
Idén november 6-án kerül sor az
Európai Kereskedelem Napjára, amelynek célja, hogy a kereskedelem szereplőit és
a fogyasztókat is közelebb hozza a politika szereplőihez és egymáshoz, hogy
kérdéseik, problémáik eljuthassanak az Európai Unió megfelelő plénumai elé. A
kereskedelem napja bizonyíték arra, hogy kis- és nagyvállalatok képesek
összefogni a vásárlóért, félretéve a piacon uralkodó ellentéteket.
A program idén az Európai Vállalkozási Díj nemzeti fordulójában az Úttörő
szellem a vállalkozásban kategóriában is helyezést ért el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
