Európai Kereskedelem Napja Magyarországon harmadszor
Az Európai Unió GDP-jéhez 13 százalékban járul hozzá a kiskereskedelem, a szektorban működő 5,5 millió cég több mint 25 millió embernek ad munkát.
Idén november 6-án kerül sor az
Európai Kereskedelem Napjára, amelynek célja, hogy a kereskedelem szereplőit és
a fogyasztókat is közelebb hozza a politika szereplőihez és egymáshoz, hogy
kérdéseik, problémáik eljuthassanak az Európai Unió megfelelő plénumai elé. A
kereskedelem napja bizonyíték arra, hogy kis- és nagyvállalatok képesek
összefogni a vásárlóért, félretéve a piacon uralkodó ellentéteket.
A program idén az Európai Vállalkozási Díj nemzeti fordulójában az Úttörő
szellem a vállalkozásban kategóriában is helyezést ért el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Se a GDP-növekedés, se a zöld növekedés nem veszi figyelembe a természeti korlátokat
Fontos témákról, de oldott hangulatban és élénk érdeklődés mellett folyt…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >