Európába érkezett a HelloFresh Factor szolgáltatása

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 08. 22. 09:54

Kiterjesztette azonnal fogyasztható márkáját, a Factort a HelloFresh Group Hollandiára és a belgiumi Flandriára, melyeket további európai országok követnek majd. A Factor Európába hozatala jelentős lépés a HelloFresh többszintű márkastratégiájában.

A HelloFresh abbéli igyekezetében, hogy bővítse célközönségét, a fogyasztásra kész ételeket igénylők szegmensét célozta meg. A berlini központú vállalat néhány évvel ezelőtt felvásárolta a frissen elkészített ételeket házhoz szállító amerikai Factor céget.

A HelloFresh állítása szerint a Factor ma már nem kevesebb, mint 60%-os piaci részesedéssel rendelkezik az Egyesült Államokban. Az év elején a szolgáltatás Kanadában is debütált, most pedig tovább terjeszkedik.

Elsőként Hollandiában és Belgiumban

A hollandiai és belgiumi bevezetésről szóló döntés az élelmiszeripari e-kereskedelmi megoldások magas elfogadottsági arányának és a fogyasztók kényelmet előtérbe helyező attitűdjének köszönhető.

A Factor vásárlói frissen kapják meg az ételeket, amelyek hűtőben tárolva egy hétig is elállnak. Ezeket az ételeket séfek és dietetikusok állítják össze a vásárlói igények kutatása alapján. A Factor heti 12, ebédre és vacsorára egyaránt alkalmas friss ételből álló választékot kínál. A HelloFresh-hez hasonlóan a Factor is előfizetési formában működik, a vásárlóknak pedig lehetőségük van azt bármikor szüneteltetni, módosítani vagy lemondani.

Kényelem kompromisszumok nélkül

Az új szolgáltatás európai bevezetése a következő logikus lépés a HelloFresh integrált élelmiszer-megoldásokat kínáló csoporttá válása felé vezető úton. A lépés új vásárlói szegmenseket nyit meg a vállalat számára. A HelloFresh éppen tavaly vezette be Hollandiában a Green Chef ételdoboz-szolgáltatást, amely az egészségtudatos, speciális étrendi preferenciákkal rendelkező fogyasztókat célozza.

Ecommerce News

Kapcsolódó cikkeink