Európába érkezett a HelloFresh Factor szolgáltatása
Kiterjesztette azonnal fogyasztható márkáját, a Factort a HelloFresh Group Hollandiára és a belgiumi Flandriára, melyeket további európai országok követnek majd. A Factor Európába hozatala jelentős lépés a HelloFresh többszintű márkastratégiájában.
A HelloFresh abbéli igyekezetében, hogy bővítse célközönségét, a fogyasztásra kész ételeket igénylők szegmensét célozta meg. A berlini központú vállalat néhány évvel ezelőtt felvásárolta a frissen elkészített ételeket házhoz szállító amerikai Factor céget.
A HelloFresh állítása szerint a Factor ma már nem kevesebb, mint 60%-os piaci részesedéssel rendelkezik az Egyesült Államokban. Az év elején a szolgáltatás Kanadában is debütált, most pedig tovább terjeszkedik.
Elsőként Hollandiában és Belgiumban
A hollandiai és belgiumi bevezetésről szóló döntés az élelmiszeripari e-kereskedelmi megoldások magas elfogadottsági arányának és a fogyasztók kényelmet előtérbe helyező attitűdjének köszönhető.
A Factor vásárlói frissen kapják meg az ételeket, amelyek hűtőben tárolva egy hétig is elállnak. Ezeket az ételeket séfek és dietetikusok állítják össze a vásárlói igények kutatása alapján. A Factor heti 12, ebédre és vacsorára egyaránt alkalmas friss ételből álló választékot kínál. A HelloFresh-hez hasonlóan a Factor is előfizetési formában működik, a vásárlóknak pedig lehetőségük van azt bármikor szüneteltetni, módosítani vagy lemondani.
Kényelem kompromisszumok nélkül
Az új szolgáltatás európai bevezetése a következő logikus lépés a HelloFresh integrált élelmiszer-megoldásokat kínáló csoporttá válása felé vezető úton. A lépés új vásárlói szegmenseket nyit meg a vállalat számára. A HelloFresh éppen tavaly vezette be Hollandiában a Green Chef ételdoboz-szolgáltatást, amely az egészségtudatos, speciális étrendi preferenciákkal rendelkező fogyasztókat célozza.
Kapcsolódó cikkeink
Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >Komoly fenntarthatósági problémák vannak a csomagolás terén az e-kereskedelemben
Az online vásárlások térnyerésével a csomagolási méretek optimalizálása komoly kihívást…
Tovább olvasom >Nehézségekbe ütközött a MyPrice (Mere) belgiumi terjeszkedése
A MyPrice orosz diszkontcég bejelentése, miszerint hamarosan megnyitja Belgiumban negyedik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >