Európába érkezett a HelloFresh Factor szolgáltatása
Kiterjesztette azonnal fogyasztható márkáját, a Factort a HelloFresh Group Hollandiára és a belgiumi Flandriára, melyeket további európai országok követnek majd. A Factor Európába hozatala jelentős lépés a HelloFresh többszintű márkastratégiájában.
A HelloFresh abbéli igyekezetében, hogy bővítse célközönségét, a fogyasztásra kész ételeket igénylők szegmensét célozta meg. A berlini központú vállalat néhány évvel ezelőtt felvásárolta a frissen elkészített ételeket házhoz szállító amerikai Factor céget.
A HelloFresh állítása szerint a Factor ma már nem kevesebb, mint 60%-os piaci részesedéssel rendelkezik az Egyesült Államokban. Az év elején a szolgáltatás Kanadában is debütált, most pedig tovább terjeszkedik.
Elsőként Hollandiában és Belgiumban
A hollandiai és belgiumi bevezetésről szóló döntés az élelmiszeripari e-kereskedelmi megoldások magas elfogadottsági arányának és a fogyasztók kényelmet előtérbe helyező attitűdjének köszönhető.
A Factor vásárlói frissen kapják meg az ételeket, amelyek hűtőben tárolva egy hétig is elállnak. Ezeket az ételeket séfek és dietetikusok állítják össze a vásárlói igények kutatása alapján. A Factor heti 12, ebédre és vacsorára egyaránt alkalmas friss ételből álló választékot kínál. A HelloFresh-hez hasonlóan a Factor is előfizetési formában működik, a vásárlóknak pedig lehetőségük van azt bármikor szüneteltetni, módosítani vagy lemondani.
Kényelem kompromisszumok nélkül
Az új szolgáltatás európai bevezetése a következő logikus lépés a HelloFresh integrált élelmiszer-megoldásokat kínáló csoporttá válása felé vezető úton. A lépés új vásárlói szegmenseket nyit meg a vállalat számára. A HelloFresh éppen tavaly vezette be Hollandiában a Green Chef ételdoboz-szolgáltatást, amely az egészségtudatos, speciális étrendi preferenciákkal rendelkező fogyasztókat célozza.
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Spanyolországban is elindult a TikTok Shop
Piaci szakértők és kereskedők szerint december 9-én elindult a TikTok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >