Európába érkezett a HelloFresh Factor szolgáltatása
Kiterjesztette készétel-házhozszállítási márkáját, a Factort a HelloFresh Group Hollandiára és a belgiumi Flandriára, melyeket további európai országok követnek majd. A Factor Európába hozatala jelentős lépés a HelloFresh többszintű márkastratégiájában.
A HelloFresh abbéli igyekezetében, hogy bővítse célközönségét, a fogyasztásra kész ételeket igénylők szegmensét célozta meg. A berlini központú vállalat néhány évvel ezelőtt vásárolta fel a frissen készített ételeket házhoz szállító amerikai Factor céget.
A HelloFresh állítása szerint a Factor ma már nem kevesebb, mint 60%-os piaci részesedéssel rendelkezik az Egyesült Államokban. Az év elején a szolgáltatás Kanadában is debütált, most pedig tovább terjeszkedik.
Elsőként Hollandiában és Belgiumban
A hollandiai és belgiumi bevezetésről szóló döntés az élelmiszeripari e-kereskedelmi megoldások magas elfogadottsági arányának és a fogyasztók kényelmet előtérbe helyező attitűdjének köszönhető.
A Factor vásárlói frissen kapják meg az ételeket, amelyek hűtőben tárolva akár egy hétig is elállnak. A Factor heti 12, ebédre és vacsorára egyaránt alkalmas friss ételből álló választékát dietetikusok és séfek állítják össze a fogyasztói igényekre alapozva. A HelloFresh-hez hasonlóan a Factor is előfizetéses formában működik, a vásárlóknak pedig lehetőségük van azt bármikor szüneteltetni, módosítani vagy lemondani.
Kényelem kompromisszumok nélkül
Az új szolgáltatás európai bevezetése a következő logikus lépés a HelloFresh integrált élelmiszer-megoldásokat kínáló csoporttá válása felé vezető úton. A lépés új vásárlói szegmenseket nyit meg a vállalat számára. A HelloFresh éppen tavaly vezette be Hollandiában a Green Chef ételdoboz-szolgáltatást, amely az egészségtudatos, speciális étrendi preferenciákkal rendelkező fogyasztókat célozza.
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24…
Tovább olvasom >Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >