Európa sem csendes
Az európai vásárláshelyi eszközök seregszemléjét gyors egymásutánban Párizsban – Le Salon Retail Marketing Solutions március 25–27. – és Londonban – VM&Display Show április 9–10. – is megrendezték. Mindkét eseményt nagy érdeklődés övezte.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Párizsban a POP verseny, köztük a diákok különleges pályamunkái vonzották a legtöbb érdeklődőt, és itt került sor a Shop! POPAI szervezetek éves vezetői találkozójára is.
Londonban a POPAI Zone területén a kiállítói standok mellett a fenntarthatóság, a fórumszínpadon pedig a Shopper szeminárium előadásai kerültek a szakmai közönség figyelmének középpontjába.

POPAI Zone London
A következő nagy esemény Londonban az „IMPACT25 Sustainability Summit” június 25-én a Woburn House-ban kerül megrendezésre, ahol a Retail Marketing legújabb fenntarthatósági aspektusai kerülnek nagyító alá. A felvezető előadást Wayne Hemingway, a Hemingway Design társalapítója tartja, majd neves szakemberek, többek közt a Lindt, a DS Smith, Arken, Elemis, Linney, Vertas előadói lépnek színpadra.
Kapcsolódó cikkeink
Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Az Action, a Woolworth és a Tedi Közép- és Délkelet-Európában…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Mi kell ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lidl kontra cukrászdák: olcsóbban kínálja az „Álmodozót” az áruházlánc, nem mindenkinek tetszik
A Magyar Cukrász Ipartestület aggályait fejezte ki amiatt, hogy a…
Tovább olvasom >K&H elemzői kommentár: Támaszt kapnak a háztartások
Júniusban a bruttó átlagbér 9,7 százalékkal nőtt éves szinten, a…
Tovább olvasom >Díjnyertes formatervezésű állóporszívókat dob piacra Magyarországon az LG
Újra megkezdi a porszívók értékesítését Magyarországon az LG. A vállalat…
Tovább olvasom >