Több pénzt ad az EU termékmarketingre
Az Európai Bizottság idén 169 millió euróra (mintegy 52,4 milliárd forint) növelte az európai mezőgazdasági termékek unión belüli és világszintű népszerűsítésére fordítható támogatás összegét. A rendelkezésre álló támogatás mintegy kétharmada uniós élelmiszeripari termékek népszerűsítésére szolgál nem uniós országokban, főként olyanokban, ahol jelentősen növekedhet az európai agrár-élelmiszeripari export. Ilyenek például Kanada, Japán, Kína, Mexikó és Kolumbia.
Pályázni uniós kereskedelmi szervezetek, termelői szervezetek és promóciós tevékenységekért felelős agrár-élelmiszeripari szervek köre jogosult. A pályázatok benyújtásának határideje 2018. április 12. //
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország kezdeményezésére felszólítás érkezik Brüsszelnek: Ukrajna helyett a gazdák érdekét védjék!
Hazánk kezdeményezésére, az Ukrajnával határos uniós tagállamok agrárminiszterei közös nyilatkozatban…
Tovább olvasom >Meg kell védeni a gazdák érdekeit az ukrán mezőgazdasági termékekkel szemben
Bűnt követne el Brüsszel, ha megfelelő korlátok nélkül engedné az…
Tovább olvasom >Az unió nettó exportőr tojásban és tojástermékekben
Az Európai Bizottság adatai alapján az unió (EU27) a tojás-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >