Ételrendeléssel segíteni
Online médiakampányt folytatott a Szentkirályi Magyarország a járvány miatt forgalomcsökkenést elszenvedő vendéglátóhelyek megsegítésére. A cég arra buzdította az étterembe járók közösségét, hogy fogjanak össze a kedvenc helyeik érdekében, és ételrendeléssel támogassák fennmaradásukat.
Az éttermi élményt nemcsak az ételek, hanem az ott dolgozók és a helyszín atmoszférája határozzák meg közösen. A kampány során a vállalat ezt a három elemet mutatta meg egységes kreatívokon keresztül, és arra hívta fel a figyelmet, hogy a vírushelyzetben az ételrendeléssel segíthetünk, hogy a jövőben a másik kettő is fennmaradjon. //
Kapcsolódó cikkeink
Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >Nemcsak nyári sláger: jegestea egész évben
A jegestea szegmens korábban jellemző szezonális jellege mára komoly átalakuláson…
Tovább olvasom >Ez lett a „GenZ dolce vita” életérzés kötelező kelléke
A közösségi médiában terjedő sok értelmetlen és néha káros divat…
Tovább olvasom >További cikkeink
A irodai szemeteskosarak apoteózisa – A nap videója
Láttunk már olyan automata szemeteseket – bár nem ilyen szellemes…
Tovább olvasom >Ha egy ajtó bezárul, valahol kinyílik egy másik – A nap képe
Idén ezt a fotót választottuk az évi egyetlen nem FMCG-kapcsolatú…
Tovább olvasom >