Ételrendeléssel segíteni
Online médiakampányt folytatott a Szentkirályi Magyarország a járvány miatt forgalomcsökkenést elszenvedő vendéglátóhelyek megsegítésére. A cég arra buzdította az étterembe járók közösségét, hogy fogjanak össze a kedvenc helyeik érdekében, és ételrendeléssel támogassák fennmaradásukat.
Az éttermi élményt nemcsak az ételek, hanem az ott dolgozók és a helyszín atmoszférája határozzák meg közösen. A kampány során a vállalat ezt a három elemet mutatta meg egységes kreatívokon keresztül, és arra hívta fel a figyelmet, hogy a vírushelyzetben az ételrendeléssel segíthetünk, hogy a jövőben a másik kettő is fennmaradjon. //
Kapcsolódó cikkeink
Nemcsak nyári sláger: jegestea egész évben
A jegestea szegmens korábban jellemző szezonális jellege mára komoly átalakuláson…
Tovább olvasom >Ez lett a „GenZ dolce vita” életérzés kötelező kelléke
A közösségi médiában terjedő sok értelmetlen és néha káros divat…
Tovább olvasom >Új ízekkel bővül a Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs termékcsalád
Két új ízzel bővíti cukor- és édesítőszermentes portfólióját a Szentkirályi…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Most a fermentált alapanyagok a kedvenceim”
Sorozatunkban ezúttal Kolozs Attila, a Heinemann munkatársa, a Suntory márkanagykövete beszélt munkájáról,…
Tovább olvasom >Bevásárlás és esélyegyenlőség Németországban – A nap képe
Kerekesszékhez kapcsolható bevásárlókocsi.
Tovább olvasom >Új altörzs a magvas növények törzsében: a csomagolvatermő! – A nap videója
Íme a világ legdrágább magója!
Tovább olvasom >