Ételrendeléssel segíteni
Online médiakampányt folytatott a Szentkirályi Magyarország a járvány miatt forgalomcsökkenést elszenvedő vendéglátóhelyek megsegítésére. A cég arra buzdította az étterembe járók közösségét, hogy fogjanak össze a kedvenc helyeik érdekében, és ételrendeléssel támogassák fennmaradásukat.
Az éttermi élményt nemcsak az ételek, hanem az ott dolgozók és a helyszín atmoszférája határozzák meg közösen. A kampány során a vállalat ezt a három elemet mutatta meg egységes kreatívokon keresztül, és arra hívta fel a figyelmet, hogy a vírushelyzetben az ételrendeléssel segíthetünk, hogy a jövőben a másik kettő is fennmaradjon. //
Kapcsolódó cikkeink
Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >Állásfoglalás a Szentkirályi Magyarország ellen indított GVH eljárás kapcsán
A tegnapi napon a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) sajtóközleményben jelentette be,…
Tovább olvasom >A pizza ment a legjobban a Wolton a magyar-svájci meccs alatt
A magyar-svájci EB-mérkőzés nemcsak a futballpályán kínált izgalmas pillanatokat, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elboronáljuk – A nap videója
De nem is akárhogyan! Fantasztikus ötlet – emberi kreativitás, AI-segítség…
Tovább olvasom >Quadratisch, demokratisch, gut – A nap képe
Menj szavazni – üzeni egy demokratikus csokoládé. Hétfő reggel már…
Tovább olvasom >