Agrármarketing Centrum: a tojás maga a csoda!
A tojás maga a csoda! Ezzel a szlogennel országos napi-, heti-, havilapokban, a legnépszerűbb online felületeken, szaklapokban, illetve televízió- és rádióadókon keresztül népszerűsíti 3 héten keresztül az Agrármarketing Centrum és szakmai partnere, a Baromfi Termék Tanács a jó minőségű, egészséges baromfihúsokat és a tojás értékeit.
Az advent idején fogy hazánkban a legtöbb tojás, hiszen az ünnepi készülődéshez szorosan hozzátartozik a különféle ízletes sütemények, tésztafélék készítése is. Mivel a karácsonyi időszak tradicionális ételei között ma már országhatárainkon belül is egyre többen fogyasztanak baromfihúst (pl. pulykasültet, libát és kacsát is), ezért az Agrármarketing Centrum arra törekszik, hogy ebben az időszakban is a jó minőségű, egészséges baromfihúst népszerűsítse a fogyasztók minél szélesebb körében.
Az akció célja kettős. Egyrészt a tojással kapcsolatos tévhiteket és fals információkat szeretné az AMC eloszlatni, pl. annak „kártékony” koleszterin tartalmával kapcsolatosan, valamint a tojásra vonatkozó származási hely, tartási módozat, eltarthatóság, minőség, méret információkat tudatosítani és pontosítani, hogy köztudott legyen, milyen infót hol találunk a megvásárolni kívánt termékkel kapcsolatosan. Emellett az egészségtudatos táplálkozás egyik alapelemét jelentő baromfihús kapcsán is szükség van arra, hogy arra már ne csak a hagyományosan készült (pl. sült- vagy rántott csirke, kacsa, liba, pulyka) formájában gondoljanak az emberek, hiszen sokféle egyéb módon is finom ételeket lehet készíteni belőlük.
Az Agrármarketing Centrum és partnere, a szakmai munkát támogató Baromfi Termék Tanács azt szeretné elérni, hogy minél többen megismerjék azokat a recepteket és különböző elkészítési lehetőségeket, amelyekkel a baromfihúsból változatos, ízletes és egészséges ételek kerülhetnek az ünnepi asztalra.
A 3 hétig tartó baromfi kampánnyal kíván szárnyas húsokban gazdag, boldog karácsonyi ünnepeket az Agrármarketing Centrum és partnerei, a Földművelésügyi Minisztérium és a Baromfi Termék Tanács.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre népszerűbb hazánkban a halfogyasztás
A karácsonyi halkínálatot és a hazai haltermelés eredményeit mutatták be…
Tovább olvasom >SIAL: fókuszban a fenntartható élvezet
A globális élelmiszeripar legfontosabb eseménye minden páros évben a SIAL,…
Tovább olvasom >Elindult a sertéshús fogyasztását ösztönző kampány
A kiegyensúlyozott táplálkozásban kiemelt helyet foglalnak el a vörös húsok,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >