Agrármarketing Centrum: a tojás maga a csoda!
A tojás maga a csoda! Ezzel a szlogennel országos napi-, heti-, havilapokban, a legnépszerűbb online felületeken, szaklapokban, illetve televízió- és rádióadókon keresztül népszerűsíti 3 héten keresztül az Agrármarketing Centrum és szakmai partnere, a Baromfi Termék Tanács a jó minőségű, egészséges baromfihúsokat és a tojás értékeit.
Az advent idején fogy hazánkban a legtöbb tojás, hiszen az ünnepi készülődéshez szorosan hozzátartozik a különféle ízletes sütemények, tésztafélék készítése is. Mivel a karácsonyi időszak tradicionális ételei között ma már országhatárainkon belül is egyre többen fogyasztanak baromfihúst (pl. pulykasültet, libát és kacsát is), ezért az Agrármarketing Centrum arra törekszik, hogy ebben az időszakban is a jó minőségű, egészséges baromfihúst népszerűsítse a fogyasztók minél szélesebb körében.
Az akció célja kettős. Egyrészt a tojással kapcsolatos tévhiteket és fals információkat szeretné az AMC eloszlatni, pl. annak „kártékony” koleszterin tartalmával kapcsolatosan, valamint a tojásra vonatkozó származási hely, tartási módozat, eltarthatóság, minőség, méret információkat tudatosítani és pontosítani, hogy köztudott legyen, milyen infót hol találunk a megvásárolni kívánt termékkel kapcsolatosan. Emellett az egészségtudatos táplálkozás egyik alapelemét jelentő baromfihús kapcsán is szükség van arra, hogy arra már ne csak a hagyományosan készült (pl. sült- vagy rántott csirke, kacsa, liba, pulyka) formájában gondoljanak az emberek, hiszen sokféle egyéb módon is finom ételeket lehet készíteni belőlük.
Az Agrármarketing Centrum és partnere, a szakmai munkát támogató Baromfi Termék Tanács azt szeretné elérni, hogy minél többen megismerjék azokat a recepteket és különböző elkészítési lehetőségeket, amelyekkel a baromfihúsból változatos, ízletes és egészséges ételek kerülhetnek az ünnepi asztalra.
A 3 hétig tartó baromfi kampánnyal kíván szárnyas húsokban gazdag, boldog karácsonyi ünnepeket az Agrármarketing Centrum és partnerei, a Földművelésügyi Minisztérium és a Baromfi Termék Tanács.
Kapcsolódó cikkeink
Itt a bejelentés: a tejtermékeket és a tojáspiacot is vizsgálja a GVH
Gyorsított ágazati vizsgálatokat indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a tej…
Tovább olvasom >Komoly áremelkedéssel várja a húsvétot a tojás és a torma
Az AKI PÁIR adatai szerint Magyarországon a ketreces tartásból származó…
Tovább olvasom >Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >