Eszpresszó géppel áll elő a Starbucks
A Starbucks amerikai kávézólánc a Nespresso piaci pozícióit támadva bejelentette, hogy még a nyár előtt piacra dob egy nagy nyomással működő eszpresszó gépet, a Versimo-t. A készülék a Starbucks név alatt forgalmazott kávékapszulákkal fog működni.
A gép az első időben a hálózat kiválasztott éttermeiben, és a specializált viszonteladóknál kerül értékesítésre az Egyesült Államok és Kanada egész területén, valamint „bizonyos” nemzetközi piacokon. „Európában Franciaország, Anglia és talán Németország lehet majd a tesztpiac, de jelenleg a szerződés csak az Egyesült Államokra és Kanadára szól”” – állítja Olivier de Mendez franciaországi marketing igazgató.
Howard Schulz, a cég első embere nem rejtette véka alá azt a szándékot, hogy minél közelebb kívánnak kerülni a vásárlók elvárásaihoz. A Starbucks alapítójának elképzelése szerint a márka megjelenik vásárlóik otthonában is, a csúcsminőségű kapszulás kávé segítségével. „Ez egy nagyon gyorsan növekvő piac. A kávé szektorban ez a szegmens bővül a leggyorsabban” – mutat rá Howard Schulz.
(M.B., franchiseportal.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >