Eszpresszó géppel áll elő a Starbucks
A Starbucks amerikai kávézólánc a Nespresso piaci pozícióit támadva bejelentette, hogy még a nyár előtt piacra dob egy nagy nyomással működő eszpresszó gépet, a Versimo-t. A készülék a Starbucks név alatt forgalmazott kávékapszulákkal fog működni.
A gép az első időben a hálózat kiválasztott éttermeiben, és a specializált viszonteladóknál kerül értékesítésre az Egyesült Államok és Kanada egész területén, valamint „bizonyos” nemzetközi piacokon. „Európában Franciaország, Anglia és talán Németország lehet majd a tesztpiac, de jelenleg a szerződés csak az Egyesült Államokra és Kanadára szól”” – állítja Olivier de Mendez franciaországi marketing igazgató.
Howard Schulz, a cég első embere nem rejtette véka alá azt a szándékot, hogy minél közelebb kívánnak kerülni a vásárlók elvárásaihoz. A Starbucks alapítójának elképzelése szerint a márka megjelenik vásárlóik otthonában is, a csúcsminőségű kapszulás kávé segítségével. „Ez egy nagyon gyorsan növekvő piac. A kávé szektorban ez a szegmens bővül a leggyorsabban” – mutat rá Howard Schulz.
(M.B., franchiseportal.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hazai termékek elismerését segíti a minőségrendszerekhez történő csatlakozás
A vásárlók bizalmának növelésén túl piaci előnyökkel is jár a…
Tovább olvasom >Félezer luxuslakást épít a spanyol Riviérán Magyarország vezető lakásfejlesztője
Magyarország vezető lakóingatlan-fejlesztője, a Cordia elindítja következő spanyolországi fejlesztését, a…
Tovább olvasom >Önkormányzati üzenet vagy adathalász átverés? ‒ Zárt rendszereket követel a lakosság biztonsága
A digitális csalások már a kisebb településeket is elérték: egyre…
Tovább olvasom >