Északkelet-Magyarországon járt idén a Coop Rally
A COOP lánc üzleti partnereivel összefogva immár tizenkettedik alkalommal szervezte meg a Coop Rallyt, amelynek kezdetek óta legfontosabb célkitűzése a minőségi hazai élelmiszer-termelés középpontba állítása. Az idei verseny Magyarország északkeleti régiójának cégeit látogatta körbe.
Az idei szakmai programon 115 élelmiszeripari, kiskereskedelmi, szolgáltató- és médiacég csapata 100 autóval, 3 médiabusszal Magyarország északkeleti régióját járta körbe szeptember 14–15. között. A résztvevők a hazai élelmiszer-kereskedelmi piacon évi mintegy 2000 milliárd Ft-ot kitevő termékértékesítést és a Coop Csoporttal együtt több mint 50 000 munkavállalót képviseltek.
Az eseményt mindkét nap végigkísérte dr. Feldman Zsolt, a agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár is, aki elmondta: nem véletlen, hogy a Coop Rally fővédnökségét évről évre vállalja Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter, hiszen a Coop és beszállítóinak együttműködése példaértékű partnerség, amelyet másoknak is érdemes lenne követni.
A Coop Rally kapcsán végzett munka mára vitathatatlanul látható, a fogyasztók a világszínvonalú magyar termékeket keresik a boltok polcain, a biztonságos minőségi magyar termékek elfogadottsága rendkívül megnőtt.
Felmérések igazolják, hogy: a lakosság részére fontos a magyar eredet, de a jó ár-érték arány is. Az elmúlt években csökkent azok aránya, akik elsődlegesen az árat veszik figyelembe, és többen vannak, akik a magyar eredetet helyezik előtérbe a választásnál az árral szemben – derül ki a GfK egy évvel ezelőtti, az étkezési szokásokat feltérképező kutatásából. A COOP büszke arra, hogy ehhez a kedvező trendhez a Coop Rally is hozzájárult.
A több mint egy évtizede tartó összefogás a COOP, valamint partnerei, beszállítói között és az általuk végzett közös munka eredménye, hogy 2017-ben kiérdemelhette a Magyar Termék Nagydíjat.
Az idei versenyt az Ital Magyarország nyerte meg. A záróeseményen Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke köszönetet mondott a résztvevőknek és a média képviselőinek, amiért évről évre a program mellé állnak, és támogatják a hazai gazdaság számára kiemelten fontos ügyet.
„Továbbra is a figyelem középpontjában kell tartani az ügyet, ezért jövőre is folytatjuk a Coop Rally révén megkezdett munkát, és 2018-ban a Dunántúlon rendezzük meg a szakmai programot – mondta az elnök. //
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >35 üzletet vásárolt a Salling Group a Coop Denmarktól
A Salling Group 35 üzletet – köztük 25 365discount üzletet,…
Tovább olvasom >Hajdú tejszínes krémsajt visszazárható üvegben
Ez az új, selymes állagú krémsajt valódi különlegesség. Miközben minősége…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >