És Ön mikor indul csúcstámadásra étrend-kiegészítőjével?
Tízezernél is több étrendkiegészítő létezik a hazai piacon. Hogyan tűnhet ki közülük?

Dr. Némedi Erzsébet
ügyvezető, termékfejlesztő
mérnök
Expedit Nodum
Hatalmas előnyt és láthatóságot jelenthet, ha egy klinikai vizsgálat segítségével felméri, mit is tud terméke. Új célcsoportokat fedezhet fel, egyedi fogyasztói igényeket elégíthet ki, kommunikációja egy komoly hitelességerősítő elemmel bővülhet – vagyis egy jó klinikai vizsgálat a csúcsokig repítheti étrend-kiegészítőjét.
A megfelelő klinikai vizsgálatot lefolytatni azonban nem is olyan könnyű.
Akárcsak egy többezres hegycsúcs meghódításánál, itt is alaposan fel kell készülni: alaptábort építeni, mindent megtervezni, átgondoltan haladni méterről méterre.
Lássuk az út állomásait: először a célok és az ütemterv, a várható időtartam és az önkéntesek számának meghatározására van szükség. Az idő- és munkaigényes első fázis után következhet az ugyancsak nagy szakértelmet igénylő tervezés: a protokoll összeállítása és véglegesítése, a helyszín kiválasztása, a hatósági jóváhagyások beszerzése. Mire a projekt eljut a vizsgálati időszakig és a statisztikai elemzésig, számtalan kihívásnak kell megfelelni, úgy, hogy a költségvetési és ütemtervi célok se sérüljenek.
Azok, akik hisznek termékükben, nem félnek szembesülni a hatásával sem, és bátran belevágnak a klinikai vizsgálat elvégzésébe.
Cégünk, az Expedit Nodum a komplex klinikai vizsgálatok szakértőjeként segít Önnek a problémák elkerülésében és a sikeres csúcstámadásban.
Forduljon hozzánk bizalommal!
https://expeditnodum.com/(x)
Kapcsolódó cikkeink
Itt a BioTechUSA új, prémium vitamin-termékcsaládja
Idén tavasszal egy új, prémium vitamin-termékcsaládot dobott piacra a BioTechUSA,…
Tovább olvasom >Létezik természetes koleszterinszint csökkentés mellékhatások nélkül
Az 1990-es évektől reneszánszukat élték a különböző fermentált vörös rizs…
Tovább olvasom >Az egészség szolgálatában
A funkcionális termékek és étrend-kiegészítők egyes kategóriái más és más…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >