Érzéki, nőies lesz a Nespresso Magyarországon készülő filmje
Több mint 40 kiváló pályamű közül választották ki Nagy Ailen Anna „Dress up” című munkáját azon a filmpályázaton, melyet a Nespresso, mint a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos támogatója írt ki Magyarországon. A világmárka évek óta biztosítja a dél-franciaországi fesztivál vendégei számára a minőségi kávézás élményét, magyarországi filmpályázatával pedig tehetséges rendezőknek kívánt kiemelkedési és filmkészítési lehetőséget teremteni. A pályázat nyertese így másodmagával részt vehet a 68. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon, filmötletét pedig 1 millió forintból valósíthatja meg. A kiírók olyan 20 másodperc hosszú animációs vagy rövidfilmeket vártak, amelyek újszerű, kreatív módon fogalmazzák meg a „Nespresso életérzést”.
A pályázatnyertes, „Dress up” című, a Nespresso életérzést bemutató reklámfilm arra az alapötletre épül, hogy fogyasztási szokásaink öltöztetnek minket és mintegy a legmagasabb kvalitású szükségletünk, az önkifejezésünk kielégítésére szolgálnak. A filmben az utolsó kép kivételével csak közelképek vannak, képi világát elegancia és letisztultság jellemzi.
Nőként az adott eseményhez, hangulathoz illő ruhák kiválasztásának öröme összecseng az alkalomhoz legtökéletesebben passzoló kávé kiválasztásával és elkészítésével. A film erre a párhuzamra épít, illetve a női érzékiség, kifinomultság és elegancia külső jegyeihez sorolja a kávézást, mint életérzést.
Mint ismeretes, a Nespresso kiskereskedelmi hálózata 2014-ben 414 exkluzív Boutique-ból állt. További információt a Nestlé Nespresso vállalati weboldalán talál: www.nestle-nespresso.com.
Kapcsolódó cikkeink
Fúziót fontolgat a Lavazza és a Dallmayr– európai kávéóriás jöhet létre
Az olasz Lavazza kávékonszern egyesülést fontolgat a német Dallmayr vállalattal…
Tovább olvasom >Egy csésze kávé a hosszú, egészséges életért? 30 évnyi kutatás adta meg a választ
A reggeli kávé nemcsak ébresztő – a legfrissebb kutatások szerint…
Tovább olvasom >A KitchenAid Giannival mutatta be új automata eszpresszógép-kollekcióját
A KitchenAid hazánkban is bemutatta új eszpresszógép-kollekcióját, ami egy félautomata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Groupama Biztosító-OTP Bank: a magyar családok átlagosan több mint félmillió forintot költenek külföldi nyaralásra
A magyar családok átlagosan több mint félmillió forintot költenek külföldi…
Tovább olvasom >A magyarok fele kétévente utazik külföldre – sokan még mindig biztosítás nélkül
A hazai lakosság közel fele (44%) kétévente utazik külföldre, de…
Tovább olvasom >Ízek csúcsa: ennyibe kerül ma egy fine dining vacsora Magyarországon
A 2025-ös Dining Guide Év Étterme díját az őrségi Pajta…
Tovább olvasom >