Érzéki, nőies lesz a Nespresso Magyarországon készülő filmje
Több mint 40 kiváló pályamű közül választották ki Nagy Ailen Anna „Dress up” című munkáját azon a filmpályázaton, melyet a Nespresso, mint a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos támogatója írt ki Magyarországon. A világmárka évek óta biztosítja a dél-franciaországi fesztivál vendégei számára a minőségi kávézás élményét, magyarországi filmpályázatával pedig tehetséges rendezőknek kívánt kiemelkedési és filmkészítési lehetőséget teremteni. A pályázat nyertese így másodmagával részt vehet a 68. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon, filmötletét pedig 1 millió forintból valósíthatja meg. A kiírók olyan 20 másodperc hosszú animációs vagy rövidfilmeket vártak, amelyek újszerű, kreatív módon fogalmazzák meg a „Nespresso életérzést”.
A pályázatnyertes, „Dress up” című, a Nespresso életérzést bemutató reklámfilm arra az alapötletre épül, hogy fogyasztási szokásaink öltöztetnek minket és mintegy a legmagasabb kvalitású szükségletünk, az önkifejezésünk kielégítésére szolgálnak. A filmben az utolsó kép kivételével csak közelképek vannak, képi világát elegancia és letisztultság jellemzi.
Nőként az adott eseményhez, hangulathoz illő ruhák kiválasztásának öröme összecseng az alkalomhoz legtökéletesebben passzoló kávé kiválasztásával és elkészítésével. A film erre a párhuzamra épít, illetve a női érzékiség, kifinomultság és elegancia külső jegyeihez sorolja a kávézást, mint életérzést.
Mint ismeretes, a Nespresso kiskereskedelmi hálózata 2014-ben 414 exkluzív Boutique-ból állt. További információt a Nestlé Nespresso vállalati weboldalán talál: www.nestle-nespresso.com.
Kapcsolódó cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A balatonfüredi Bagaméri Dörgicsei Mandulása lett az Év Fagylaltja 2025-ben
A Magyar Cukrász Ipartestület szervezésében idén is folytatódott az Év…
Tovább olvasom >Megenni 120 000 dollárt – A nap videója
Egy performansz, amely során David Datuna művész elfogyaszt egy banánt,…
Tovább olvasom >13 az 1-ben – A nap képe
Legalábbis ezt az érzetet kelti ez a többfunkciós grillsütő: grillezőt,…
Tovább olvasom >