Érzéki, nőies lesz a Nespresso Magyarországon készülő filmje
Több mint 40 kiváló pályamű közül választották ki Nagy Ailen Anna „Dress up” című munkáját azon a filmpályázaton, melyet a Nespresso, mint a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos támogatója írt ki Magyarországon. A világmárka évek óta biztosítja a dél-franciaországi fesztivál vendégei számára a minőségi kávézás élményét, magyarországi filmpályázatával pedig tehetséges rendezőknek kívánt kiemelkedési és filmkészítési lehetőséget teremteni. A pályázat nyertese így másodmagával részt vehet a 68. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon, filmötletét pedig 1 millió forintból valósíthatja meg. A kiírók olyan 20 másodperc hosszú animációs vagy rövidfilmeket vártak, amelyek újszerű, kreatív módon fogalmazzák meg a „Nespresso életérzést”.
A pályázatnyertes, „Dress up” című, a Nespresso életérzést bemutató reklámfilm arra az alapötletre épül, hogy fogyasztási szokásaink öltöztetnek minket és mintegy a legmagasabb kvalitású szükségletünk, az önkifejezésünk kielégítésére szolgálnak. A filmben az utolsó kép kivételével csak közelképek vannak, képi világát elegancia és letisztultság jellemzi.
Nőként az adott eseményhez, hangulathoz illő ruhák kiválasztásának öröme összecseng az alkalomhoz legtökéletesebben passzoló kávé kiválasztásával és elkészítésével. A film erre a párhuzamra épít, illetve a női érzékiség, kifinomultság és elegancia külső jegyeihez sorolja a kávézást, mint életérzést.
Mint ismeretes, a Nespresso kiskereskedelmi hálózata 2014-ben 414 exkluzív Boutique-ból állt. További információt a Nestlé Nespresso vállalati weboldalán talál: www.nestle-nespresso.com.
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >