Értékes ajándékok a JÓFEJ-eknek
A tavaly megújult JÓFEJ-kampány (JÓzan, FElelős Járművezető kampány) interneten szerveződő web 2.0-ás JÓFEJ-közösségének bővülését segítik a tavaly nyár óta havi rendszerességgel kisorsolt ajándékok is, köztük egy MacBook, ami 2010. január 31-ét követően talál majd gazdára.Ugyancsak az akció széles körben való terjesztését segíti, hogy a kampány mellé a szervezők két promóciót is szerveztek. Ezek célja, hogy külön jutalmazzák a JÓFEJ-eket. A havonta kisorsolásra kerülő érdekes ajándékok mellett tavaly nyáron fesztiváljegyeket kaphattak a regisztrálók, november 1-től pedig egy újabb exkluzív ajándéktárggyal bővült a sor: a 2010. január 31-ig regisztráló és aktív, azaz pontokkal rendelkező felhasználók közül egyvalaki egy MacBook boldog tulajdonosa lehet! A kampányt a Magyar Sörgyártók Szövetségének megbízásából a TAMARA HAGEN Cons. szervezi.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >